Az Inspira friss kutatása szerint 10-ből 4 internetező internetes hirdetés alapján vásárol új gyógyszert vagy egyéb gyógyászati célú terméket. Ugyanakkor komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi tartalom és hirdetés fogyasztása terén – legyen szó online vagy egyéb csatornákról. A felhasználók egy részének egyáltalán nem mindegy, milyen forrásból tájékozódik a készítményekről és terápiás megoldásokról. A teljes cikk ide kattintva olvasható.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.