Az Inspira friss kutatása szerint 10-ből 4 internetező internetes hirdetés alapján vásárol új gyógyszert vagy egyéb gyógyászati célú terméket. Ugyanakkor komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi tartalom és hirdetés fogyasztása terén – legyen szó online vagy egyéb csatornákról. A felhasználók egy részének egyáltalán nem mindegy, milyen forrásból tájékozódik a készítményekről és terápiás megoldásokról. A teljes cikk ide kattintva olvasható.

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest, a Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.
Az Év Terméke Díj fogyasztói kutatását idén az Inspira készítette.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.