Az Inspira friss kutatása szerint 10-ből 4 internetező internetes hirdetés alapján vásárol új gyógyszert vagy egyéb gyógyászati célú terméket. Ugyanakkor komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi tartalom és hirdetés fogyasztása terén – legyen szó online vagy egyéb csatornákról. A felhasználók egy részének egyáltalán nem mindegy, milyen forrásból tájékozódik a készítményekről és terápiás megoldásokról. A teljes cikk ide kattintva olvasható.

Bízza a betegre! (?)

Bízza a betegre! (?)

Avagy mi befolyásolja egy OTC gyógyszer választását?

A vény nélkül kapható tabletták választása során egy folyamatosan aktuális kérdést jelent, vajon a fogyasztót mi befolyásolja döntésében, milyen tényezők játszanak jelentős és kevésbé fontos szerepet ebben a folyamatban. Cikkünkben ezt a kérdést igyekszünk körbejárni néhány aktuális piackutatás eredményeinek tükrében.

20191211_Gyógyszerészet_OTC választás

Márkamonitor konferencia

Márkamonitor konferencia

Felelős márkaépítés az egészség/gyógyszeriparban
2019. május 29-én került megrendezésre a Márkaépítés konferencia, amelynek vezérfonala a fenntarthatóság, magában foglalva a „sustainability” klasszikus fogalmán túl a stratégiai gondolkodást, az innovációt, a márkák fenntartható fejlődését meghatározó tényezőket. Az Inspira Healthcare piackutató ügynökség segítségével az FMCG szektor mellett idén az egészség/gyógyszer iparág is külön termet kapott.

A teljes cikk ide kattintva érhető el:  20190903_Inspira_Márkamonitor konferencia