Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Bízza a betegre! (?)

Bízza a betegre! (?)

Avagy mi befolyásolja egy OTC gyógyszer választását?

A vény nélkül kapható tabletták választása során egy folyamatosan aktuális kérdést jelent, vajon a fogyasztót mi befolyásolja döntésében, milyen tényezők játszanak jelentős és kevésbé fontos szerepet ebben a folyamatban. Cikkünkben ezt a kérdést igyekszünk körbejárni néhány aktuális piackutatás eredményeinek tükrében.

20191211_Gyógyszerészet_OTC választás

Márkamonitor konferencia

Márkamonitor konferencia

Felelős márkaépítés az egészség/gyógyszeriparban
2019. május 29-én került megrendezésre a Márkaépítés konferencia, amelynek vezérfonala a fenntarthatóság, magában foglalva a „sustainability” klasszikus fogalmán túl a stratégiai gondolkodást, az innovációt, a márkák fenntartható fejlődését meghatározó tényezőket. Az Inspira Healthcare piackutató ügynökség segítségével az FMCG szektor mellett idén az egészség/gyógyszer iparág is külön termet kapott.

A teljes cikk ide kattintva érhető el:  20190903_Inspira_Márkamonitor konferencia