Az INSPIRA RESEARCH adatfelvételre specializálódott alvállalkozói a maguk területén több tízéves tapasztalattal rendelkeznek.
Az INSPIRA RESEARCH adatfelvételi munkáinak jelentős részét, hosszútávú stratégiai együttműködés keretében, a Big Data Scientist Kft. végzi.

A Big Data Scientist Kft. ügyvezetője, Juhász Ferenc, a hazai és globális piackutatások kivitelezésében több, mint 25 éves tapasztalattal rendelkező szakember.
A Big Data Scientist Kft. a legjobb hazai és külföldi alvállalkozókkal dolgozik együtt az adatfelvétel (CAPI, CAWI, CATI és kvalitatív szervezési feladatok), valamint az adatvizualizáció (pl. dashboard fejlesztés) területén. Az együttműködés eredményességét eddig elvégzett projektjeink kiváló adatminősége, valamint a fejlesztés alatt álló innovatív megoldásaink sikere bizonyítja (pl. interaktív és online ügyfél/kutatási dashboard-ok).

A kutatócég a minőségbiztosítási sztenderdek betartása érdekében az alvállalkozóktól független ellenőrzési rendszert működtet. A fentiek lehetővé teszik, hogy az INSPIRA RESEARCH mérettől és regionális lefedettségtől függetlenül bármilyen kutatási projektet a lehető legjobb minőségben bonyolítson le az ország egész területén, valamennyi, jelenleg használt adatfelvételi technikát alkalmazva (PAPI, CAPI, CAWI, CATI).

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Az Inspira Research szeptemberben végzett kutatása szerint komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi információszerzés tekintetében, legyen szó online vagy egyéb csatornákról. Sajnos ebben a képben a szakma sem áll túl jó helyen, de talán „öröm az ürömben”, hogy a patika iránti bizalom relatíve

Inspira_Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban