Az INSPIRA RESEARCH adatfelvételre specializálódott alvállalkozói a maguk területén több tízéves tapasztalattal rendelkeznek.
Az INSPIRA RESEARCH adatfelvételi munkáinak jelentős részét, hosszútávú stratégiai együttműködés keretében, a Big Data Scientist Kft. végzi.

A Big Data Scientist Kft. ügyvezetője, Juhász Ferenc, a hazai és globális piackutatások kivitelezésében több, mint 25 éves tapasztalattal rendelkező szakember.
A Big Data Scientist Kft. a legjobb hazai és külföldi alvállalkozókkal dolgozik együtt az adatfelvétel (CAPI, CAWI, CATI és kvalitatív szervezési feladatok), valamint az adatvizualizáció (pl. dashboard fejlesztés) területén. Az együttműködés eredményességét eddig elvégzett projektjeink kiváló adatminősége, valamint a fejlesztés alatt álló innovatív megoldásaink sikere bizonyítja (pl. interaktív és online ügyfél/kutatási dashboard-ok).

A kutatócég a minőségbiztosítási sztenderdek betartása érdekében az alvállalkozóktól független ellenőrzési rendszert működtet. A fentiek lehetővé teszik, hogy az INSPIRA RESEARCH mérettől és regionális lefedettségtől függetlenül bármilyen kutatási projektet a lehető legjobb minőségben bonyolítson le az ország egész területén, valamennyi, jelenleg használt adatfelvételi technikát alkalmazva (PAPI, CAPI, CAWI, CATI).

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

Az INSPIRA saját finanszírozású projektek keretében is folyamatosan vizsgálja a patikai vásárlói szegmensek és szokások változását. A cikkben közölt eredmények az Inspira Brand Profile multi-client kutatásából származnak, amely egy 4000 fős, országos reprezentatív felmérés a 18 évesnél idősebb lakosság körében. A kutatást háromszor bonyolítják le 2017-ben, és többek között összesen 16 OTC-kategóriát vizsgál.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

Az INSPIRA a Magyar PR Szövetség megbízásából, a Magyar Suzuki Zrt., a Richter Gedeon Nyrt., valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a hazai vállalatok és az állami intézmények, cégek társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gyakorlatát kutatta. Ebben cikkben 13 vállalatvezetői mélyinterjú, valamint egy százfős mintán készült vállalatvezetői kvantitatív kutatás legfontosabb tanulságait olvashatják el.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.