Inspira Think Factory

A Think Factory az INSPIRA online kutatási felülete, ami az online kvalitatív kutatások kiszolgálására készült.
A felület modern (igazodva az online felületekkel szemben manapság támasztott követelményeknek), egyszerű és könnyen kezelhető, ugyanakkor sokféle megnyilvánulási lehetőséget kínál az adott kutatásban résztvevő megkérdezettek számára. A hagyományos chat eszközökön kívül, a kutatás részvevőinek lehetőségük van képek, videók feltöltésére, és kvantitatív mini-survey kérdőívek megválaszolására is. A mini-survey eredmények feldolgozása automatikus és valós idejű, így az eredmények azonnal megjeleníthetők a platformon (ezzel is stimulálva az online beszélgetés további lépéseit).

Az eddigi legnagyobb Think Factory kutatásunk 80 résztvevővel zajlott, akik közel egy héten át voltak jelen a platformon. Ez alatt az idő alatt moderátoraink 28 kérdést, témát vetettek fel, 7 különböző, a kutatás céljaihoz szervesen kapcsolódó területen. A kutatás során több mint 3500 fórum bejegyzés született, a megkérdezettek több tucat videót és fotót töltöttek fel a felületre. Az így kapott eredmények és insightok sokszínűsége, mennyisége és minősége minden várakozásunkat felülmúlta. A megbízónk, mint minden más INSPIRA Think Factory kutatás esetében, ez alkalommal is „élesben” követhette végig a kutatás teljes folyamatát.

Az Inspira Think Factory felületét ide kattintva tekintheti meg.

Inspira Dashboardok

Bizonyos kutatásoknál (pl. közönségmérés, folyamatos és/vagy nagy mintaelemszámú, sok termékkategóriára kiterjedő kutatások stb.) rendkívül fontos lehet, hogy az adatbázis az ügyfél számára könnyen kezelhetően, jól szűrhető és szerkeszthető módon is hozzáférhető legyen, egy-egy márka teljesítményének, egy célcsoport fogyasztási, használati jellemzőinek gyors leírása érdekében.

Ennek szellemében fejlesztettük és fejlesztjük interaktív online dashboardjainkat, amelyek az adott kutatás adatait teszik hozzáférhetővé, felhasználóbarát, könnyen kezelhető, távolról is elérhető, tetszetős online felületeken.

Dashboardot használunk egyebek mellett a rádiós közönségmérési adatok, valamint a Brand Profile Monitor elnevezésű szindikált média és márkakutatásunk adatainak megjelenítésére is.

Ide kattintva egy PDF. dokumentumot ér el az INSPIRA RÁDIÓS MÉRÉS Dashboardjáról.

Ide kattintva egy PDF. dokumentumot ér el az INSPIRA Brand Profile Monitor kutatás Dashboardjáról.

Brand Profile Monitor

A Brand Profile Monitor az INSPIRA sztenderdizált márkakutatása, amely 4000 fős reperezentatív mintán vizsgálja sok száz márka teljesítményét több, mint 50 termékkategóriában. A fogyasztók márkákhoz fűződő viszonyát márkapiramisokkal szemlélteti, és a különböző fogyasztói kötődési szintekhez médiahasználati adatokat kapcsol (közel 100 vezető médiamárkára vonatkozóan).

A Brand Profile Monitor adatai interaktív dashboard felüleleten érhetők el a szolgáltatásra előfizető ügyfelek számára. A dashboard számos célcsoportszűrési lehetőséget kínál az adott kategórián belül. A felületen grafikusan megjelenített adatok egy gombnyomással ppt és excel formátumba is exportálhatók.

A Brand Profile Monitor ajánlatot ide kattintva tekintheti meg.

Amennyiben a szolgáltatás felkeltette érdeklődését, úgy kérjük forduljon Dörnyei Otília kolléganőnkhöz. otilia.dornyei@inspira.hu

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

Az INSPIRA saját finanszírozású projektek keretében is folyamatosan vizsgálja a patikai vásárlói szegmensek és szokások változását. A cikkben közölt eredmények az Inspira Brand Profile multi-client kutatásából származnak, amely egy 4000 fős, országos reprezentatív felmérés a 18 évesnél idősebb lakosság körében. A kutatást háromszor bonyolítják le 2017-ben, és többek között összesen 16 OTC-kategóriát vizsgál.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

Az INSPIRA a Magyar PR Szövetség megbízásából, a Magyar Suzuki Zrt., a Richter Gedeon Nyrt., valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a hazai vállalatok és az állami intézmények, cégek társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gyakorlatát kutatta. Ebben cikkben 13 vállalatvezetői mélyinterjú, valamint egy százfős mintán készült vállalatvezetői kvantitatív kutatás legfontosabb tanulságait olvashatják el.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.