A Brand Profile Monitor az INSPIRA sztenderdizált márkakutatása, amely 4000 fős reperezentatív mintán vizsgálja sok száz márka teljesítményét több, mint 50 termékkategóriában. A fogyasztók márkákhoz fűződő viszonyát márkapiramisokkal szemlélteti, és a különböző fogyasztói kötődési szintekhez médiahasználati adatokat kapcsol (közel 100 vezető médiamárkára vonatkozóan).

A Brand Profile Monitor adatai interaktív dashboard felüleleten érhetők el a szolgáltatásra előfizető ügyfelek számára. A dashboard számos célcsoportszűrési lehetőséget kínál az adott kategórián belül. A felületen grafikusan megjelenített adatok egy gombnyomással ppt és excel formátumba is exportálhatók.

A Brand Profile Monitor ajánlatot ide kattintva tekintheti meg.

Amennyiben a szolgáltatás felkeltette érdeklődését, úgy kérjük forduljon Dörnyei Otília kolléganőnkhöz. otilia.dornyei@inspira.hu

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest, a Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.
Az Év Terméke Díj fogyasztói kutatását idén az Inspira készítette.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.