A Brand Profile Monitor az INSPIRA sztenderdizált márkakutatása, amely 4000 fős reperezentatív mintán vizsgálja sok száz márka teljesítményét több, mint 50 termékkategóriában. A fogyasztók márkákhoz fűződő viszonyát márkapiramisokkal szemlélteti, és a különböző fogyasztói kötődési szintekhez médiahasználati adatokat kapcsol (közel 100 vezető médiamárkára vonatkozóan).

A Brand Profile Monitor adatai interaktív dashboard felüleleten érhetők el a szolgáltatásra előfizető ügyfelek számára. A dashboard számos célcsoportszűrési lehetőséget kínál az adott kategórián belül. A felületen grafikusan megjelenített adatok egy gombnyomással ppt és excel formátumba is exportálhatók.

A Brand Profile Monitor ajánlatot ide kattintva tekintheti meg.

Amennyiben a szolgáltatás felkeltette érdeklődését, úgy kérjük forduljon Dörnyei Otília kolléganőnkhöz. otilia.dornyei@inspira.hu

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

Az INSPIRA saját finanszírozású projektek keretében is folyamatosan vizsgálja a patikai vásárlói szegmensek és szokások változását. A cikkben közölt eredmények az Inspira Brand Profile multi-client kutatásából származnak, amely egy 4000 fős, országos reprezentatív felmérés a 18 évesnél idősebb lakosság körében. A kutatást háromszor bonyolítják le 2017-ben, és többek között összesen 16 OTC-kategóriát vizsgál.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

Az INSPIRA a Magyar PR Szövetség megbízásából, a Magyar Suzuki Zrt., a Richter Gedeon Nyrt., valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a hazai vállalatok és az állami intézmények, cégek társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gyakorlatát kutatta. Ebben cikkben 13 vállalatvezetői mélyinterjú, valamint egy százfős mintán készült vállalatvezetői kvantitatív kutatás legfontosabb tanulságait olvashatják el.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.