Bizonyos kutatásoknál (pl. közönségmérés, folyamatos és/vagy nagy mintaelemszámú, sok termékkategóriára kiterjedő kutatások stb.) rendkívül fontos lehet, hogy az adatbázis az ügyfél számára könnyen kezelhetően, jól szűrhető és szerkeszthető módon is hozzáférhető legyen, egy-egy márka teljesítményének, egy célcsoport fogyasztási, használati jellemzőinek gyors leírása érdekében.

Ennek szellemében fejlesztettük és fejlesztjük interaktív online dashboardjainkat, amelyek az adott kutatás adatait teszik hozzáférhetővé, felhasználóbarát, könnyen kezelhető, távolról is elérhető, tetszetős online felületeken.

Dashboardot használunk egyebek mellett a rádiós közönségmérési adatok, valamint a Brand Profile Monitor elnevezésű szindikált média és márkakutatásunk adatainak megjelenítésére is.

Ide kattintva egy PDF. dokumentumot ér el az INSPIRA RÁDIÓS MÉRÉS Dashboardjáról.

Ide kattintva egy PDF. dokumentumot ér el az INSPIRA Brand Profile Monitor kutatás Dashboardjáról.

Brand Profile Monitor
Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.