Bizonyos kutatásoknál (pl. közönségmérés, folyamatos és/vagy nagy mintaelemszámú, sok termékkategóriára kiterjedő kutatások stb.) rendkívül fontos lehet, hogy az adatbázis az ügyfél számára könnyen kezelhetően, jól szűrhető és szerkeszthető módon is hozzáférhető legyen, egy-egy márka teljesítményének, egy célcsoport fogyasztási, használati jellemzőinek gyors leírása érdekében.

Ennek szellemében fejlesztettük és fejlesztjük interaktív online dashboardjainkat, amelyek az adott kutatás adatait teszik hozzáférhetővé, felhasználóbarát, könnyen kezelhető, távolról is elérhető, tetszetős online felületeken.

Dashboardot használunk egyebek mellett a rádiós közönségmérési adatok, valamint a Brand Profile Monitor elnevezésű szindikált média és márkakutatásunk adatainak megjelenítésére is.

Ide kattintva egy PDF. dokumentumot ér el az INSPIRA RÁDIÓS MÉRÉS Dashboardjáról.

Ide kattintva egy PDF. dokumentumot ér el az INSPIRA Brand Profile Monitor kutatás Dashboardjáról.

Brand Profile Monitor

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Az Inspira Research szeptemberben végzett kutatása szerint komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi információszerzés tekintetében, legyen szó online vagy egyéb csatornákról. Sajnos ebben a képben a szakma sem áll túl jó helyen, de talán „öröm az ürömben”, hogy a patika iránti bizalom relatíve

Inspira_Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban