A Think Factory az INSPIRA online kutatási felülete, ami az online kvalitatív kutatások kiszolgálására készült.
A felület modern (igazodva az online felületekkel szemben manapság támasztott követelményeknek), egyszerű és könnyen kezelhető, ugyanakkor sokféle megnyilvánulási lehetőséget kínál az adott kutatásban résztvevő megkérdezettek számára. A hagyományos chat eszközökön kívül, a kutatás részvevőinek lehetőségük van képek, videók feltöltésére, és kvantitatív mini-survey kérdőívek megválaszolására is. A mini-survey eredmények feldolgozása automatikus és valós idejű, így az eredmények azonnal megjeleníthetők a platformon (ezzel is stimulálva az online beszélgetés további lépéseit).

Az eddigi legnagyobb Think Factory kutatásunk 80 résztvevővel zajlott, akik közel egy héten át voltak jelen a platformon. Ez alatt az idő alatt moderátoraink 28 kérdést, témát vetettek fel, 7 különböző, a kutatás céljaihoz szervesen kapcsolódó területen. A kutatás során több mint 3500 fórum bejegyzés született, a megkérdezettek több tucat videót és fotót töltöttek fel a felületre. Az így kapott eredmények és insightok sokszínűsége, mennyisége és minősége minden várakozásunkat felülmúlta. A megbízónk, mint minden más INSPIRA Think Factory kutatás esetében, ez alkalommal is „élesben” követhette végig a kutatás teljes folyamatát.

Az Inspira Think Factory felületét ide kattintva tekintheti meg.

Inspira Dashboardok

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Az Inspira Research szeptemberben végzett kutatása szerint komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi információszerzés tekintetében, legyen szó online vagy egyéb csatornákról. Sajnos ebben a képben a szakma sem áll túl jó helyen, de talán „öröm az ürömben”, hogy a patika iránti bizalom relatíve

Inspira_Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban