A Think Factory az INSPIRA online kutatási felülete, ami az online kvalitatív kutatások kiszolgálására készült.
A felület modern (igazodva az online felületekkel szemben manapság támasztott követelményeknek), egyszerű és könnyen kezelhető, ugyanakkor sokféle megnyilvánulási lehetőséget kínál az adott kutatásban résztvevő megkérdezettek számára. A hagyományos chat eszközökön kívül, a kutatás részvevőinek lehetőségük van képek, videók feltöltésére, és kvantitatív mini-survey kérdőívek megválaszolására is. A mini-survey eredmények feldolgozása automatikus és valós idejű, így az eredmények azonnal megjeleníthetők a platformon (ezzel is stimulálva az online beszélgetés további lépéseit).

Az eddigi legnagyobb Think Factory kutatásunk 80 résztvevővel zajlott, akik közel egy héten át voltak jelen a platformon. Ez alatt az idő alatt moderátoraink 28 kérdést, témát vetettek fel, 7 különböző, a kutatás céljaihoz szervesen kapcsolódó területen. A kutatás során több mint 3500 fórum bejegyzés született, a megkérdezettek több tucat videót és fotót töltöttek fel a felületre. Az így kapott eredmények és insightok sokszínűsége, mennyisége és minősége minden várakozásunkat felülmúlta. A megbízónk, mint minden más INSPIRA Think Factory kutatás esetében, ez alkalommal is „élesben” követhette végig a kutatás teljes folyamatát.

Az Inspira Think Factory felületét ide kattintva tekintheti meg.

Inspira Dashboardok
FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

Az INSPIRA saját finanszírozású projektek keretében is folyamatosan vizsgálja a patikai vásárlói szegmensek és szokások változását. A cikkben közölt eredmények az Inspira Brand Profile multi-client kutatásából származnak, amely egy 4000 fős, országos reprezentatív felmérés a 18 évesnél idősebb lakosság körében. A kutatást háromszor bonyolítják le 2017-ben, és többek között összesen 16 OTC-kategóriát vizsgál.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

Az INSPIRA a Magyar PR Szövetség megbízásából, a Magyar Suzuki Zrt., a Richter Gedeon Nyrt., valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a hazai vállalatok és az állami intézmények, cégek társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gyakorlatát kutatta. Ebben cikkben 13 vállalatvezetői mélyinterjú, valamint egy százfős mintán készült vállalatvezetői kvantitatív kutatás legfontosabb tanulságait olvashatják el.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.