A Think Factory az INSPIRA online kutatási felülete, ami az online kvalitatív kutatások kiszolgálására készült.
A felület modern (igazodva az online felületekkel szemben manapság támasztott követelményeknek), egyszerű és könnyen kezelhető, ugyanakkor sokféle megnyilvánulási lehetőséget kínál az adott kutatásban résztvevő megkérdezettek számára. A hagyományos chat eszközökön kívül, a kutatás részvevőinek lehetőségük van képek, videók feltöltésére, és kvantitatív mini-survey kérdőívek megválaszolására is. A mini-survey eredmények feldolgozása automatikus és valós idejű, így az eredmények azonnal megjeleníthetők a platformon (ezzel is stimulálva az online beszélgetés további lépéseit).

Az eddigi legnagyobb Think Factory kutatásunk 80 résztvevővel zajlott, akik közel egy héten át voltak jelen a platformon. Ez alatt az idő alatt moderátoraink 28 kérdést, témát vetettek fel, 7 különböző, a kutatás céljaihoz szervesen kapcsolódó területen. A kutatás során több mint 3500 fórum bejegyzés született, a megkérdezettek több tucat videót és fotót töltöttek fel a felületre. Az így kapott eredmények és insightok sokszínűsége, mennyisége és minősége minden várakozásunkat felülmúlta. A megbízónk, mint minden más INSPIRA Think Factory kutatás esetében, ez alkalommal is „élesben” követhette végig a kutatás teljes folyamatát.

Az Inspira Think Factory felületét ide kattintva tekintheti meg.

Inspira Dashboardok
Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest, a Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.
Az Év Terméke Díj fogyasztói kutatását idén az Inspira készítette.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.