Kik vagyunk mi

A kutatócéget 15-25 év közötti tapasztalattal rendelkező szenior kutatási szakemberek alapították 2015-ben, akik jelentős kutatási szektorismerettel rendelkeznek a média, a telekommunikációs és technológiai ipar, a napi fogyasztási cikkek, valamint a szolgáltatói szektor és az egészségügy területén.

A Scale Research, amely a pénzügyi és telekommunikációs kutatási szektor szakértője, 2017 elején csatlakozott a cégcsoporthoz. A Scale Research honlapját ide kattintva tekintheti meg.

Az INSPIRA GROUP rövid időn belül a magyar kutatási piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálásnak és a professzionális, innovatív, a magyar piacon korábban nem létező módszereknek és megközelítéseknek köszönhetően.

Üzleti céljaink

Az INSPIRA RESEARCH alapító tulajdonosai kutatás-, projekt-, humán- és vállalatmenedzsment tapasztalataik jelentős részét multinacionális vállalati környezetben szerezték. Dolgoztak új piackutató vállalatok és szolgáltatási területek alapításában és megalapozásában, már működő piackutató cégek és kutatási üzletágak fejlesztésében, problémás területek konszolidációjában.Ez a sokrétű és szerteágazó tapasztalat megtestesül a cég stratégiai céljaiban is: az INSPIRA RESEARCH valamennyi projektje az alapító tulajdonosok aktív közreműködésével zajlik, az INSPIRA az első pillanattól kezdve valóban „cégszerűen” működik, egyrészt megtartva a „butique” cégek kreativitását és rugalmasságát, másrészt felismerve a professzionális vállalatszervezésben és fejlesztésben rejlő lehetőségeket. Az INSPIRA alapítók eltökéltek abban, hogy a két szemlélet integrációjával az INSPIRA rövid időn belül valódi középvállalattá fejleszthető.Az INSPIRA RESEARCH ezidáig lebonyolított projektjeinek rövid statisztikáját a honlap „projektszámlálóján” tekintheti meg.

Munkatársak

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

Az INSPIRA saját finanszírozású projektek keretében is folyamatosan vizsgálja a patikai vásárlói szegmensek és szokások változását. A cikkben közölt eredmények az Inspira Brand Profile multi-client kutatásából származnak, amely egy 4000 fős, országos reprezentatív felmérés a 18 évesnél idősebb lakosság körében. A kutatást háromszor bonyolítják le 2017-ben, és többek között összesen 16 OTC-kategóriát vizsgál.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

Az INSPIRA a Magyar PR Szövetség megbízásából, a Magyar Suzuki Zrt., a Richter Gedeon Nyrt., valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a hazai vállalatok és az állami intézmények, cégek társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gyakorlatát kutatta. Ebben cikkben 13 vállalatvezetői mélyinterjú, valamint egy százfős mintán készült vállalatvezetői kvantitatív kutatás legfontosabb tanulságait olvashatják el.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.