Kik vagyunk mi

A kutatócéget 15-25 év közötti tapasztalattal rendelkező szenior kutatási szakemberek alapították 2015-ben, akik jelentős kutatási szektorismerettel rendelkeznek a média, a telekommunikációs és technológiai ipar, a napi fogyasztási cikkek, valamint a szolgáltatói szektor és az egészségügy területén.

A Scale Research, amely a pénzügyi és telekommunikációs kutatási szektor szakértője, 2017 elején csatlakozott a cégcsoporthoz. A Scale Research honlapját ide kattintva tekintheti meg.

Az INSPIRA GROUP rövid időn belül a magyar kutatási piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálásnak és a professzionális, innovatív, a magyar piacon korábban nem létező módszereknek és megközelítéseknek köszönhetően.

Üzleti céljaink

Az INSPIRA RESEARCH alapító tulajdonosai kutatás-, projekt-, humán- és vállalatmenedzsment tapasztalataik jelentős részét multinacionális vállalati környezetben szerezték. Dolgoztak új piackutató vállalatok és szolgáltatási területek alapításában és megalapozásában, már működő piackutató cégek és kutatási üzletágak fejlesztésében, problémás területek konszolidációjában.Ez a sokrétű és szerteágazó tapasztalat megtestesül a cég stratégiai céljaiban is: az INSPIRA RESEARCH valamennyi projektje az alapító tulajdonosok aktív közreműködésével zajlik, az INSPIRA az első pillanattól kezdve valóban „cégszerűen” működik, egyrészt megtartva a „butique” cégek kreativitását és rugalmasságát, másrészt felismerve a professzionális vállalatszervezésben és fejlesztésben rejlő lehetőségeket. Az INSPIRA alapítók eltökéltek abban, hogy a két szemlélet integrációjával az INSPIRA rövid időn belül valódi középvállalattá fejleszthető.Az INSPIRA RESEARCH ezidáig lebonyolított projektjeinek rövid statisztikáját a honlap „projektszámlálóján” tekintheti meg.

Munkatársak

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.