Kik vagyunk mi

A kutatócéget 15-25 év közötti tapasztalattal rendelkező szenior kutatási szakemberek alapították 2015-ben, akik jelentős kutatási szektorismerettel rendelkeznek a média, a telekommunikációs és technológiai ipar, a napi fogyasztási cikkek, valamint a szolgáltatói szektor és az egészségügy területén.

A Scale Research, amely a pénzügyi és telekommunikációs kutatási szektor szakértője, 2017 elején csatlakozott a cégcsoporthoz. A Scale Research honlapját ide kattintva tekintheti meg.

Az INSPIRA GROUP rövid időn belül a magyar kutatási piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálásnak és a professzionális, innovatív, a magyar piacon korábban nem létező módszereknek és megközelítéseknek köszönhetően.

Üzleti céljaink

Az INSPIRA RESEARCH alapító tulajdonosai kutatás-, projekt-, humán- és vállalatmenedzsment tapasztalataik jelentős részét multinacionális vállalati környezetben szerezték. Dolgoztak új piackutató vállalatok és szolgáltatási területek alapításában és megalapozásában, már működő piackutató cégek és kutatási üzletágak fejlesztésében, problémás területek konszolidációjában.Ez a sokrétű és szerteágazó tapasztalat megtestesül a cég stratégiai céljaiban is: az INSPIRA RESEARCH valamennyi projektje az alapító tulajdonosok aktív közreműködésével zajlik, az INSPIRA az első pillanattól kezdve valóban „cégszerűen” működik, egyrészt megtartva a „butique” cégek kreativitását és rugalmasságát, másrészt felismerve a professzionális vállalatszervezésben és fejlesztésben rejlő lehetőségeket. Az INSPIRA alapítók eltökéltek abban, hogy a két szemlélet integrációjával az INSPIRA rövid időn belül valódi középvállalattá fejleszthető.Az INSPIRA RESEARCH ezidáig lebonyolított projektjeinek rövid statisztikáját a honlap „projektszámlálóján” tekintheti meg.

Munkatársak

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest, a Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.
Az Év Terméke Díj fogyasztói kutatását idén az Inspira készítette.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.