A kutatócéget 15-25 év közötti tapasztalattal rendelkező szenior kutatási szakemberek alapították 2015-ben, akik jelentős kutatási szektorismerettel rendelkeznek a média, a telekommunikációs és technológiai ipar, a napi fogyasztási cikkek, valamint a szolgáltatói szektor és az egészségügy területén.

A Scale Research, amely a pénzügyi és telekommunikációs kutatási szektor szakértője, 2017 elején csatlakozott a cégcsoporthoz. A Scale Research honlapját ide kattintva tekintheti meg.

Az INSPIRA GROUP rövid időn belül a magyar kutatási piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, a magas színvonalú ügyfélkiszolgálásnak és a professzionális, innovatív, a magyar piacon korábban nem létező módszereknek és megközelítéseknek köszönhetően.

Üzleti céljaink
Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest, a Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.
Az Év Terméke Díj fogyasztói kutatását idén az Inspira készítette.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.