Géczi Tamás

Ügyvezető Igazgató, Partner

Tamás 25 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik. Dolgozott a piackutatás valamennyi szintjén, lokális és regionális kutatói, menedzsment és cégvezető pozíciókban.

1999 és 2008 között a Millward Brown expanzióját vezette a kelet-európai és közel-keleti régióban, emellett hat éven át a Millward Brown kontinentális európai operációjának COO, valamint az európai szervezet helyettes CEO pozícióját töltötte be.

2009-től 2010 végéig az Ipsos reklám és márkakutatásért felelős üzletágának Kelet-európai, közel-keleti és afrikai régiójának CEO pozíciójában dolgozott, majd 2010 végétől 2015 tavaszáig az Ipsos magyar irodájának munkáját irányította vezérigazgatóként.

2015 júliusa óta az Inspira Research alapítója és ügyvezető partnere.

Tamás rendkívül széleskörű tapasztalattal rendelkezik a kutatás és a kutatásmenedzsment valamennyi területén, a hazai és külföldi marketing, média és kutatási konferenciák rendszeres előadója, több hazai felsőoktatási intézményben dolgozott óraadó vendégoktatóként a magyar és angol nyelvű marketing, piackutatási BA és MBA kurzusokon.

Melles Kati

Média és Telekommunikáció Üzletág Igazgató, Partner

Kati 15 éves kutatási gyakorlattal rendelkezik. Az elmúlt tizenöt évben számos kutatást irányított a média szektor területén, különösen a hazai nyomtatott sajtó, a rádiós piac és a televíziós szektor szereplői számára. Emellett számos adhoc kutatást vezetett a telekommunikációs szektor területén is.

Korábban vezető kutatója volt többek között iparági közönségméréseknek is (rádiós közönségmérés, sajtó közönségmérés, ad-hoc kutatások a televíziós és az online média területén) és speciális célcsoportokra vonatkozó multiclient felméréseknek (gyerekek médiafogyasztása, üzleti döntéshozók médiafogyasztása).

Fő szakterületei: médiapiaci közönségmérések, kampány-hatásvizsgálatok, koncepciótesztek, műsor és content kutatások.

Korábbi munkahelyei: Netsurvey Internetkutató Intézet (2000-2002, kutatásvezető), Ringier Kiadó (2004-2006, kutatási projektmenedzser), Ipsos Zrt. (kutatásvezető 2008-2010, médiakutatási szektorvezető 2010-2013, médiakutatási igazgató 2014-2015)

2015 szeptembere óta az Inspira Research egyik alapító partnere és a kutatócég média és telekommunikáció kutatási igazgatója.

Szerencsés Dóra

Healthcare Üzletág Igazgató, Partner

Dóra közgazdasági diplomával rendelkező marketing kutatási szakember. 1998-ban a Szinapszis Egészségügyi Kutató és Tanácsadó Kft-nél kezdte karrierjét, ahol 11 évig vezetője volt a Kvalitatív kutatási és Mystery Shopping divízióknak, emellett részt vett a Szinapszis cégcsoport építésében, valamint felelt a cégcsoport értékesítési és marketing tevékenységéért.

A szakember 2009-ben csatlakozott a Millward Brown-hoz, hogy kiépítse a cég egészségügyi divízióját Magyarországon és Közép-Kelet-Európában, ami 2012-ben sikeresen nyújtott szolgáltatást 20 gyógyszercégnek helyi és regionális szinten egyaránt. Több mint 19 évnyi egészségügyi kutatói tapasztalata kiterjed mind a vényköteles, mind az OTC piacokra, beteg és egészségügyi dolgozói célcsoportokra, valamint az egészségügyi marketing kutatás metodológiáinak teljes repertoárjára.

2013-2015. között az Ipsos Healthcare magyarországi üzletágát építette és vezette. Csapata 2014-ben a világ összes Ipsos Healthcare irodája között bronzérmet nyert a Customer Satisfaction versenyben, 98 százalékos eredménnyel.

2015. szeptembere óta az Inspira Research alapítója, amelyben a cég egészségügyi üzletágának stratégiai vezetése a feladata. A cég egészségügyi kutatási csapata a 2009. óta összeszokott, senior egészségügyi kutató szakemberekből áll. Dóra az elmúlt 8 év során egészségügyi stratégiai tanácsadóként dolgozott a közép-kelet európai régióban, valamint a CIS országokban. A szakember és csapata 50+ több-országos vizsgálatot bonyolított le az elmúlt 3 évben, összesen 16 országban.

Szabó Gábor

Pénzügyi Vezető, Partner

Gábor 2005-ben végzett vállalati gazdasági elemzőként a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, ahol később vállalati pénzügyek területen MBA diplomát is szerzett. Gábor közel 15 éve dolgozik vállalati pénzügyi és piackutatási területen.

A 2000-es évek elején különféle start-up cégekben kezdte a karrierjét, majd 2004-től már közvéleménykutatási területen, egy telefonos kutatócégben volt a változásmenedzsment csapat tagja, ahol a kutatócég átszervezéséért, valamint a teljes minőségbiztosítási rendszer bevezetéséért volt felelős. 2005 év végétől az Ipsos magyarországi leányvállalatának adatfelvételi osztályát vezette.

Végzettsége szerinti, a szigorúbb értelemben vett vállalati pénzügyi területre 2007 év végén tért vissza, amikor az Ipsos pénzügyi osztályhoz csatlakozott kontrollerként. Egy évvel később már pénzügyi igazgatóhelyettes, 2010-től pedig már, mint pénzügyi igazgató dolgozott a társaságnál. 2013-ban Géczi Tamás vezérigazgatóval közösen vezényelték le a hazai piacon az Ipsos és Synovate piackutató cégcsoportok egybeolvadását.

2015 júliusa óta az Inspira Research alapítója és ügyvezető partnere.

Gábor a piac- és közvéleménykutatási terület mellett más üzletágakban is vállalkozó, cégtulajdonos. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem gazdasági MSc képzésében a doktorandusz iskola keretein belül 2005 óta vendégoktató.

Dörnyei Otília

Napi Fogyasztási Cikkek Üzletág Igazgató

Otília 20 éve dolgozik piackutatásban, szakterülete a fogyasztói és vásárlói kutatások.

Pályája elején a napi fogyasztási cikk és kereskedelemkutatás területén menedzselt hazai kutatási projekteket, majd területvezetőként az ügyfélportfólió marketing- és értékesítési stratégiájának kidolgozása is a feladatkörébe tartozott.

Az elmúlt 10 évben cégvezetőként az operatív piackutatási feladatok tervezése és felügyelete mellett a GfK hazai munkavállalóinak módszertani és üzleti képzését látta el. Nemzetközi tapasztalatait multinacionális vállalatok hazai és európai kutatási projektjei során szerezte.

2018 májusában csatlakozott az Inspira Research csapatához.

2004 óta tanít óraadóként felsőoktatási intézményekben gyakorlati tárgyakat, emellett gyakorlott konferencia előadó. Az elmúlt években közel 400 prezentációt és workshopot tartott ügyfeleinek.

Szilágyi Ákos

Ügyfélkapcsolati Igazgató

Ákos közel 20 év kifejezetten médiás és szolgáltatáskutatási (ezen belül is elsősorban IT és telekommunikáció) szakmai gyakorlattal rendelkezik, szakmai pályáját 2000-ben kezdte.

Előbb ügyféloldalon, 2007 óta a kutatói oldalon dolgozik. 2007 és 2012 között a távközlési és a közmű-szolgáltatási szektor ügyfélkapcsolati menedzsere volt a GfK Hungáriánál, majd 2012 és 2015 között az Ipsos távközlési és médiakutatásait, illetve a hazai online közönségmérési projektet vezette.

2015 októberében csatlakozott az Inspira Research csapatához, ahol szintén elsősorban média- és szolgáltatáskutatásokat menedzsel. A hazai távközlési és energiaipari szolgáltatók mindegyikével, illetve a médiapiac valamennyi jelentős szereplőjével dolgozott már közös kutatási projekten.

Abonyi Zsolt

Ügyfélkapcsolati Igazgató

Zsolt több, mint 8 éve dolgozik kvantitatív piackutatóként, mester diplomát Survey Statisztika szakon szerzett az ELTE-n. 2010 februárja és 2014 májusa között a Nielsen Fogyasztói Kutatások osztályán dolgozott kvantitatív kutatóként, 2012-től vásárlói kutatásokra specializálódva. Átfogó módszertani ismeretekkel rendelkezik kvantitatív kutatások és elemzési technikák terén.

Az elmúlt évek során széleskörű tapasztalatokat szerzett offline és online adatfelvételi módszerek terén is, magyarországi és nemzetközi projektek lebonyolítása és elemzése során.

2014 májusában csatlakozott az Ipsos Healthcare csapatához, mint csoportvezető. Hazai és nemzetközi kvantitatív egészségügyi piackutatások lebonyolításáért felelt, mind vényköteles, mind OTC területen. Legfőbb kutatási területei: alapozó – piac feltáró (U&A) és szegmentációs kutatások, tracking kutatások, „Source of Business” kutatások, márkaegészség-felmérések. A magyarországi kutatások mellett az elmúlt években számos EU és CIS országokat lefedő nemzetközi felmérést is vezetett.

2015. októberében csatlakozott az Inspira Research piackutató céghez, amelynél Ügyfélkapcsolati Igazgató pozíciót tölt be, a kvantitatív egészségügyi kutatások lebonyolításáért, valamint az operatív működésért felel.

Bagi Rea

Szenior Kutató Tanácsadó

Rea közgazdászdiplomával és 21 éves piackutatási tapasztalattal rendelkező kutató. Fontos erőssége, hogy a piackutató cégeknél töltött évein kívül a piackutatási feladatok koordinálását ügyfél oldalon is, a Dreher-SABMiller Business Development csapatában is megtapasztalhatta, így alapos rálátása van a piackutatási eredmények hatékony üzlet-orientált felhasználására is.

Az Inspira Research-nél alapítás óta az egészségügyi kutató csapat tagja. A stratégiai jelentőségű kutatási projektek vezetéséért felelős – szoros együttműködésben akár az OTC, akár a vényköteles szegmensekre fókuszáló ügyfelekkel.

Rea kétutas kutató, mind a kvalitatív, mind pedig a kvantitatív módszerek terén is jelentős kutatási tapasztalatokra tett szert a pályája során. Az Inspira egészségügyi csapatán belül a kutatási feladatok ellátásán kívül az ügyfélközpontú látásmód biztosítása, a probléma kreatív megközelítése és megoldása, valamint a kutatási eredmények stratégiai célokat segítő szintetizálása és prezentálása is Rea feladatai közé tartozik.

Kiss Katalin

Healthcare Ügyfélkapcsolati Manager

Katka közgazdász végzettségű szakember, a piackutatási szakmát 2004-ben kezdte a Szinapszis Egészségügyi Kutató és Tanácsadó Kft-nél, és 14 évig volt a cég egyik vezető kutatója, valamint 2013-2014 között a cég kommunikációs igazgatója volt.

Kutatási problémák, területek széles spektrumában dolgozott. Jelentős szakmai tapasztalattal rendelkezik a magánegészségügyet, gyógyszergyári marketingaktivitást, image-t, valamint a gyógyszergyári sales force-t érintő témakörökben.

Gyakorlatot szerzett a hazai és nemzetközi kvantitatív kutatások menedzselésében, valamint ismerete kiterjed a digitális egészségügyi kommunikáció területére is, mind orvosi, mind patikusi, mind pedig fogyasztó/beteg oldalon.

Katka 2018-ban csatlakozott az Inspira Research csapatához, mint Healthcare Account Manager.

Balázs Kinga

Szenior Kutató

Kinga átfogó módszertani ismeretekkel rendelkezik kvantitatív kutatások és elemzési technikák terén.

Szakterülete a fogyasztói és vásárlói kutatások, elsősorban napi fogyasztási cikk és kereskedelemkutatás területén.

Legfőbb kutatási területei a márka-, imázs, U&A, szegmentációs, piacfeltáró, shopper és ügyfélelégedettség kutatások.

Szakmai tapasztalatát a GfK Hungáriánál szerezte hazai és nemzetközi kutatásokon, az elmúlt 10 évben közel 250 projekten dolgozott.

2018. májusában csatlakozott az Inspira Research csapatához.

Kovács Lívia

Szenior Kutató

Lívia gazdasági szakon végzett, ezután az MTA KRTK győri intézetében gyakornokként szeretett bele a kutatási szakmába.

Piackutatói pályáját közel 10 éve a Scale Research-nél kezdte, ahol kvantitatív kutatóként, főként banki és telekommunikációs területen szerzett tapasztalatot.

Ezután az MEC médiaügynökségnél volt Research and ROI Manager, ahol média, valamint hazai és regionális adhoc kvantitatív és kvalitatív kutatásokat irányított. A médiaügynökségnél tapasztalatot szerezett a kommunikációs stratégai tervezésben, ahol primer és szekunder információkkal támogatta a tervezési és döntési folyamatokat.

2017 júliusában csatlakozott az Inspira Research csapatához, ahol média és telekommunikáció szektorban, valamint pénzügyi és banki területen dolgozik szenior kutatóként.

Ádám Melinda

Szenior Kutató

Melinda közgazdaságtudományi diplomával és 11 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik.

Szerteágazó tapasztalatot szerzett kvantitatív kutatások elvégzésében és elemzésében, kifejezetten pharma és medical területen.
Mind Rx, mind OTC kategóriában - egyaránt beteg és HCP célcsoportokban- számos kutatás lebonyolításában vett részt.

Az Inspira Research-höz való csatlakozása előtt 2007 és 2011 között a Szinapszis egészségügyi piackutatónál, majd 2012-től szabadúszó piackutatóként dolgozott. Az Inspira Research-höz 2017 szeptemberében csatlakozott, ahol szenior kvantitatív kutatói feladatokat lát el, többek között fogyasztói és vásárló viselkedési tanulmányok, kommunikáció fejlesztés területén.

Géczi Orsi

Kutató

Orsi az ELTE Társadalmi Tanulmányok szakán szerzett diplomát, majd Spanyolországban Marketing és Kommunikáció szakon végzett.

Mielőtt csatlakozott volna az Inspira Visionary Research csapatához, a multinacionális Puma GROUP magyarországi székhelyén dolgozott, ahol a lokális marketing és PR feladatokért felelt 2014 és 2016 között, igen szorosan együttműködve a PUMA közép-kelet-európai marketing fejlesztő csapatával. Ennek köszönhetően a szociológiai megközelítés mellett, egyfajta üzleti és marketing látásmóddal is rendelkezik.

Az Inspira Research csapatához 2016 júniusában csatlakozott, ahol mint Junior Healthcare Kutató először legfőképpen kvalitatív projekteken kezdett el dolgozni és számos projekten van már túl olyan cégekkel, mint a Roche, a Kéri Pharma vagy a Bayer. Kutatási repertoárját később kvantitatív projektek menedzselésével és elemzésével gazdagította.

2018 októberétől az Inspira Research média és telekommunikáció üzletág csapatát erősíti.

Fejes Katalin

Kutató, Farmakovigilancia Manager

Fejes Kata a Budapesti Corvinus Egyetemen végzett szociológia mesterképzésen. Pályafutását 2014 végén az Ipsos-ban kezdte gyakornokként.

2015 novemberében csatlakozott az Inspira Research Healtcare csapatához, ahol Junior Healthcare kutatóként főleg kvalitatív projekteken kezdett el dolgozni és azóta már több mint 200 személyes mélyinterjút készített el szakorvosok körében.

Kvalitatív és kvantitatív kutatói feladatok ellátása mellett, Kata a felelőse kutatásaink farmakovigilancia hátterének biztosításáért. Ő tartja a kapcsolatot a gyógyszercégek safety csapatával, továbbá a projektek alatti PV feladatokat koordinálja, valamint a nemkívánatos események és mellékhatások bejelentése is az ő feladatkörébe tartozik. Kata tartja az Inspira belső csapatának, valamint alvállalkozóinknak is kötelező PV tréningeket a projektek indulása előtt.

Steinsits Rita

Kutató

Rita 2015-ben végzett az ELTE kriminológia szakán.

Tanulmányait követően az Ithaka kutatócsoportban dolgozott kvalitatív kutatóként az ifjúságkutatás területén, majd az Ipsos reklámkutatási osztályán szerzett piac- illetve reklámkutatási tapasztalatot.

Rita 2017 tavaszán csatlakozott az Inspira Research csapatához, ahol piackutatóként dolgozik a Healthcare részlegen kvantitatív és kvalitatív területeken egyaránt.

Kiss Éva

Kutatási Asszisztens

Évi 20 éves tapasztalattal rendelkezik a médiakutatások területén. Munkája során elsősorban különböző médiapiaci közönségmérésekben és adhoc kutatásokban dolgozott kutatási asszisztensként.

A médiapiac területén szinten minden közönségmérési kutatásban (közterület, print, rádió és online) szerzett már tapasztalatot adatfeldolgozásban projektmenedzsmentben és ügyfélkezelésben egyaránt.

Nagy tapasztalattal rendelkezik különböző médiapiaci elemző és tervező szoftverek alkalmazásában, kezelésében, adatbázisok betöltésében is.

Évi 2016. augusztusában csatlakozott az Inspira Research média és telekommunikáció üzletágához.

Kovács Andrea

Kutatási Asszisztens

Andrea 24 éves tapasztalattal rendelkezik a piac-, és közvélemény kutatások területén. 1993-tól 2016 tavaszáig az Ipsos Véleménykutatási üzletágának asszisztenseként, elsősorban különböző kvantitatív kutatásokban vett részt.

Munkája során a kutatási folyamatok minden fázisára vonatkozóan nagy tapasztalatot szerzett, mind az adatfelvételek koordinációjában, a kérdőívek összeállításában, az adatfeldolgozási folyamatokban és a kutatási elemzések készítésében egyaránt.

2017 májusában csatlakozott az Inspira Research média és kommunikáció üzletágához kutatási asszisztensként, ahol feladatköre elsősorban a kvantitatív és kvalitatív adhoc médiakutatások koordinációjára és a különböző kutatási prezentációk összeállítására terjed ki.

Dr. Debreczeni Anikó

Szenior Healthcare Kutató Tanácsadó, Orvostanácsadó

Anikó orvos végzettségű piackutató szakember. 14 éves tapasztalata van a gyógyszeripari piackutatások területén. Karrierjét a Szinapszis Kft-nél kezdte, majd 2010-ben csatlakozott a Millward Brown, illetve 2013-ban az Ipsos Healthcare csapatához.

Az Inspira Research-nél alapítás óta az egészségügyi kutató csapat tagja. Szenior kutatóként szerteágazó tapasztalattal rendelkezik a vényköteles termékek piacán. Kutatási tapasztalatában kiemelkedik az onkológia, biotechnológia, diabetológia, kardiológia, pszichiátria, neurológia, valamint a nőgyógyászat.

Kutatási szakterületei: stratégiai kutatások, feltáró kutatások, terápiás gyakorlatot, készítmény-használatot és attitűdöt vizsgáló kutatások, motiváció- és barrier kutatások, szegmentációs vizsgálatok a vényköteles szegmensben.
Anikó építette fel az Inspira Research farmakovigilancia hátterét és ő felel ezen projekteknél az orvos-szakmai háttér biztosításáért, valamint a farmakovigilancia folyamatokért.

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

Az INSPIRA saját finanszírozású projektek keretében is folyamatosan vizsgálja a patikai vásárlói szegmensek és szokások változását. A cikkben közölt eredmények az Inspira Brand Profile multi-client kutatásából származnak, amely egy 4000 fős, országos reprezentatív felmérés a 18 évesnél idősebb lakosság körében. A kutatást háromszor bonyolítják le 2017-ben, és többek között összesen 16 OTC-kategóriát vizsgál.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

Az INSPIRA a Magyar PR Szövetség megbízásából, a Magyar Suzuki Zrt., a Richter Gedeon Nyrt., valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a hazai vállalatok és az állami intézmények, cégek társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gyakorlatát kutatta. Ebben cikkben 13 vállalatvezetői mélyinterjú, valamint egy százfős mintán készült vállalatvezetői kvantitatív kutatás legfontosabb tanulságait olvashatják el.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.