Az INSPIRA RESEARCH alapító tulajdonosai kutatás-, projekt-, humán- és vállalatmenedzsment tapasztalataik jelentős részét multinacionális vállalati környezetben szerezték. Dolgoztak új piackutató vállalatok és szolgáltatási területek alapításában és megalapozásában, már működő piackutató cégek és kutatási üzletágak fejlesztésében, problémás területek konszolidációjában.Ez a sokrétű és szerteágazó tapasztalat megtestesül a cég stratégiai céljaiban is: az INSPIRA RESEARCH valamennyi projektje az alapító tulajdonosok aktív közreműködésével zajlik, az INSPIRA az első pillanattól kezdve valóban „cégszerűen” működik, egyrészt megtartva a „butique” cégek kreativitását és rugalmasságát, másrészt felismerve a professzionális vállalatszervezésben és fejlesztésben rejlő lehetőségeket. Az INSPIRA alapítók eltökéltek abban, hogy a két szemlélet integrációjával az INSPIRA rövid időn belül valódi középvállalattá fejleszthető.Az INSPIRA RESEARCH ezidáig lebonyolított projektjeinek rövid statisztikáját a honlap „projektszámlálóján” tekintheti meg.
Munkatársak

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Az Inspira Research szeptemberben végzett kutatása szerint komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi információszerzés tekintetében, legyen szó online vagy egyéb csatornákról. Sajnos ebben a képben a szakma sem áll túl jó helyen, de talán „öröm az ürömben”, hogy a patika iránti bizalom relatíve

Inspira_Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban