Rádiós mérés

2018. 10. 30.
Százezres hallgatótábora van a Katolikus Rádiónak

2017. 11. 29.
Az új tulajdonos nem változtat a Gong Rádió műsorain

2017. 11. 10.
Eldőlt, ki mérheti a rádiók hallgatottságát

Közpénzből mérik a rádiók hallgatottságát jövő januártól

2017. 10. 26.
Erősödtek a helyi rádiók

2017. 10. 13.
Sajtóközlemény

Nagyon mást mértek a Rádió 1-nek

2017. 09. 14.
Nagyot ment a Radio Sales House

2017. 07. 06.
Átvette a vezetést a Petőfi Rádió

2017. 07. 05.
A közmédia rádióit hallgatja az egész ország

Az állami Petőfi legyőzte az állami Kossuth Rádiót

Az állami Petőfi legyőzte az állami Kossuth Rádiót

A Petőfi és a Kossuth rádió éri el a legtöbb embert Magyarországon

Lenyomta a Kossuth Rádiót a Petőfi

2017. 05. 29.
Hiábavaló volt a médiahatósági korlát

2017. 05. 26.
Ketten indultak az NMHH rádiós közönségmérési pályázatán

2017. 04. 27.
Sebestyén Balázsékat elveri a Petőfi, a csak weben fogható Class pedig már a Sláger FM-et szorongatja

2017. 04. 26.
Négymilliárdos forgalmat tervez az RSH
Közeledik az időpont, amikor az állam átveszi a rádiós hallgatottságmérést

2017. 04. 06.
A Forrás Rádió a leghallgatottabb helyi rádió

2017. 04. 04.
Elkészült a helyi és regionális rádiók rangsora

Rádiós piac: újrafelosztás után, mérésreform előtt

2017. 03. 30.
A legnépszerűbb országos adó a Kossuth és a Petőfi rádió
Lazán megelőzi Andy Vajna rádióját az állam

Healthcare hírek

2017.09.

Gyógyászati konferencia a CM Sales szervezésében

2017.09.21.

A tudatos beteg és az egészségipar

2017.09.19.

A tudatos beteg a fejlődés kulcsa

2017.09.18.

A tudatos beteg az egészségipar fejlődésének kulcsa

2016.06.18

Vásárlói élmény –recept nélkül

2016.06.08

A háziállatok jó hatással vannak egészségünkre

Inspira egyéb kutatásai

2017.12.04.

Egyre több magyar segítené a vállalkozókat

2017.11.22.

Országos CSR-kutatás készült az Magyar PR Szövetség megbízásából

A cégek társadalmi felelősségvállalása a teljes nemzetgazdaságra hatással van

2017.08.07.

Még mindig felemásan állunk a vállalkozókhoz

Portfolio 2017.01.19.

Reagált a MÁV: mégsem olyan szörnyű a magyar vasút?

A MÁV-csoport vitatja a Rail Market Monitoring Scheme felmérését

Viber kutatás: http://neo.viberkutatas.hu/

Interjúk (videók és hanganyagok)

Médiapiac interjú a Kutatási konferenciáról 2017.03.18.

Jó néhány éve rendezi meg a Médiapiac és a hazai marketingkutatási szakma vezető szereplői közösen a Kutatás konferenciát. Nincs ez másképp idén sem. A témákról Géczi Tamás szakmai igazgatót kérdeztük. Ami előre elárulható: idén még nagyobb figyelem esik a megbízóra. A beszélgetés elsőként a 90.9 Jazzy Rádióban hangzott el 2017. március 18-án. Ide kattintva hallgathatja meg a teljes interjút.

Médiapiac interjú a marketing Mood Barometer kutatásról 2016.11.19.

A Médiapiac és az Inspira Research ötödször mérte fel Marketing Mood Barometer kutatásában, hogyan gondolkodnak a marketingesek, milyenek a költési várakozásaik, és mely marketingeszközökben hisznek a leginkább. A beszélgetés elsőként a 90.9 Jazzy Rádióban hangzott el 2016. november 19-én. Ide kattintva hallgathatja meg a teljes interjút.

Reklámtorta: A Hatékony Kommunikáció Napja - 2015.10.05. - tv2.hu/mokka

Youtube videó

Médiapiac interjú Géczi Tamással, Hoffmann Márátval és Kozák Ákossal. 2015.05.03.

Nemrégiben zajlott a piackutató szakma legnagyobb hazai eseménye, a Kutatás 2016 konferencia. Ennek tanulságairól, a szakma előtt álló kérdésekről és feladatokról beszélgettünk a TNS Hoffmann, az Inspira Research és a GfK Hungária első embereivel. A beszélgetés szerkesztett formában elsőként a 90.9 Jazzy Rádióban hangzott el május 3-án.
Ide kattintva hallgathatja meg a teljes interjút.

Médiapiac interjú Géczi Tamással és Hoffmann Márátval. 2015.01.12.

Milyen évet zárt a marketingkutató piac 2015-ben, és mire számíthat idén? Mi az, ami az ügyfeleket inspirálja, és mi az, amit unnak? Milyen az intelligens kutatás? Többek között erről beszélgettünk Hoffmann Mártával, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatójával és Géczi Tamással, az Inspira Research alapító-ügyvezetőjével. A beszélgetés szerkesztett formában elsőként a 90.9 Jazzy Rádióban hangzott el.
Ide kattintva hallgathatja meg a teljes interjút.

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

Az INSPIRA saját finanszírozású projektek keretében is folyamatosan vizsgálja a patikai vásárlói szegmensek és szokások változását. A cikkben közölt eredmények az Inspira Brand Profile multi-client kutatásából származnak, amely egy 4000 fős, országos reprezentatív felmérés a 18 évesnél idősebb lakosság körében. A kutatást háromszor bonyolítják le 2017-ben, és többek között összesen 16 OTC-kategóriát vizsgál.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

Az INSPIRA a Magyar PR Szövetség megbízásából, a Magyar Suzuki Zrt., a Richter Gedeon Nyrt., valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a hazai vállalatok és az állami intézmények, cégek társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gyakorlatát kutatta. Ebben cikkben 13 vállalatvezetői mélyinterjú, valamint egy százfős mintán készült vállalatvezetői kvantitatív kutatás legfontosabb tanulságait olvashatják el.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.