Rádiós mérés

2018. 10. 30.
Százezres hallgatótábora van a Katolikus Rádiónak

2017. 11. 29.
Az új tulajdonos nem változtat a Gong Rádió műsorain

2017. 11. 10.
Eldőlt, ki mérheti a rádiók hallgatottságát

Közpénzből mérik a rádiók hallgatottságát jövő januártól

2017. 10. 26.
Erősödtek a helyi rádiók

2017. 10. 13.
Sajtóközlemény

Nagyon mást mértek a Rádió 1-nek

2017. 09. 14.
Nagyot ment a Radio Sales House

2017. 07. 06.
Átvette a vezetést a Petőfi Rádió

2017. 07. 05.
A közmédia rádióit hallgatja az egész ország

Az állami Petőfi legyőzte az állami Kossuth Rádiót

Az állami Petőfi legyőzte az állami Kossuth Rádiót

A Petőfi és a Kossuth rádió éri el a legtöbb embert Magyarországon

Lenyomta a Kossuth Rádiót a Petőfi

2017. 05. 29.
Hiábavaló volt a médiahatósági korlát

2017. 05. 26.
Ketten indultak az NMHH rádiós közönségmérési pályázatán

2017. 04. 27.
Sebestyén Balázsékat elveri a Petőfi, a csak weben fogható Class pedig már a Sláger FM-et szorongatja

2017. 04. 26.
Négymilliárdos forgalmat tervez az RSH
Közeledik az időpont, amikor az állam átveszi a rádiós hallgatottságmérést

2017. 04. 06.
A Forrás Rádió a leghallgatottabb helyi rádió

2017. 04. 04.
Elkészült a helyi és regionális rádiók rangsora

Rádiós piac: újrafelosztás után, mérésreform előtt

2017. 03. 30.
A legnépszerűbb országos adó a Kossuth és a Petőfi rádió
Lazán megelőzi Andy Vajna rádióját az állam

Healthcare hírek

2019.01.09.

Könnyen meg lehet vezetni a magyarokat egészségügyi tartalommal

2017.09.

Gyógyászati konferencia a CM Sales szervezésében

2017.09.21.

A tudatos beteg és az egészségipar

2017.09.19.

A tudatos beteg a fejlődés kulcsa

2017.09.18.

A tudatos beteg az egészségipar fejlődésének kulcsa

2016.06.18

Vásárlói élmény –recept nélkül

2016.06.08

A háziállatok jó hatással vannak egészségünkre

Inspira egyéb kutatásai

2017.12.04.

Egyre több magyar segítené a vállalkozókat

2017.11.22.

Országos CSR-kutatás készült az Magyar PR Szövetség megbízásából

A cégek társadalmi felelősségvállalása a teljes nemzetgazdaságra hatással van

2017.08.07.

Még mindig felemásan állunk a vállalkozókhoz

Portfolio 2017.01.19.

Reagált a MÁV: mégsem olyan szörnyű a magyar vasút?

A MÁV-csoport vitatja a Rail Market Monitoring Scheme felmérését

Viber kutatás: http://neo.viberkutatas.hu/

Interjúk (videók és hanganyagok)

Médiapiac interjú a Kutatási konferenciáról 2017.03.18.

Jó néhány éve rendezi meg a Médiapiac és a hazai marketingkutatási szakma vezető szereplői közösen a Kutatás konferenciát. Nincs ez másképp idén sem. A témákról Géczi Tamás szakmai igazgatót kérdeztük. Ami előre elárulható: idén még nagyobb figyelem esik a megbízóra. A beszélgetés elsőként a 90.9 Jazzy Rádióban hangzott el 2017. március 18-án. Ide kattintva hallgathatja meg a teljes interjút.

Médiapiac interjú a marketing Mood Barometer kutatásról 2016.11.19.

A Médiapiac és az Inspira Research ötödször mérte fel Marketing Mood Barometer kutatásában, hogyan gondolkodnak a marketingesek, milyenek a költési várakozásaik, és mely marketingeszközökben hisznek a leginkább. A beszélgetés elsőként a 90.9 Jazzy Rádióban hangzott el 2016. november 19-én. Ide kattintva hallgathatja meg a teljes interjút.

Reklámtorta: A Hatékony Kommunikáció Napja - 2015.10.05. - tv2.hu/mokka

Youtube videó

Médiapiac interjú Géczi Tamással, Hoffmann Márátval és Kozák Ákossal. 2015.05.03.

Nemrégiben zajlott a piackutató szakma legnagyobb hazai eseménye, a Kutatás 2016 konferencia. Ennek tanulságairól, a szakma előtt álló kérdésekről és feladatokról beszélgettünk a TNS Hoffmann, az Inspira Research és a GfK Hungária első embereivel. A beszélgetés szerkesztett formában elsőként a 90.9 Jazzy Rádióban hangzott el május 3-án.
Ide kattintva hallgathatja meg a teljes interjút.

Médiapiac interjú Géczi Tamással és Hoffmann Márátval. 2015.01.12.

Milyen évet zárt a marketingkutató piac 2015-ben, és mire számíthat idén? Mi az, ami az ügyfeleket inspirálja, és mi az, amit unnak? Milyen az intelligens kutatás? Többek között erről beszélgettünk Hoffmann Mártával, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatójával és Géczi Tamással, az Inspira Research alapító-ügyvezetőjével. A beszélgetés szerkesztett formában elsőként a 90.9 Jazzy Rádióban hangzott el.
Ide kattintva hallgathatja meg a teljes interjút.

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Az Inspira Research szeptemberben végzett kutatása szerint komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi információszerzés tekintetében, legyen szó online vagy egyéb csatornákról. Sajnos ebben a képben a szakma sem áll túl jó helyen, de talán „öröm az ürömben”, hogy a patika iránti bizalom relatíve

Inspira_Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban