Média és telekommunikáció

Healthcare

Az INSPIRA Research Healthcare üzletága rendszeres kutatási és tanácsadó partnere a hazai piacon működő multinacionális gyógyszeripari vállatoknak. A Healthcare divízió a magyar piacon kívül rendszeresen végez kutatásokat Kelet- és Nyugat-Európában, valamint Oroszországban és a CIS országokban.

Munkatársaink a hazai és kelet-európai kutatási szakma legtapasztaltabb szakemberei közé tartoznak, és az elmúlt 15 évben az összes jelentős terápiás területen vezettek kutatásokat úgy a vényköteles, mint az OTC piacokon.

Az üzletág szolgáltatás-filozófiájának központi gondolata, hogy az ügyfeleket nem pusztán merev kutatási adatokkal „bombázzuk”, hanem az üzleti problémák megoldásához és az üzleti célok kivitelezéséhez kínálunk testreszabott, kreatív megközelítéseket a specifikus terápiás területek kompetitív környezetének figyelembevételével.

Mindig szoros kooperációban dolgozunk együtt ügyfeleinkkel, amit a tőlük érkező visszajelzések és az elégedettség magas foka bizonyít.
Csapatunk orvosszakértők támogatásával dolgozik, g543 a szinergiát az orvostudomány és kutatási módszertanok között. A szakértők, szükség esetén, a kutatás teljes folyamatát támogatják az előkészítéstől, az elemzésen át egészen a konklúziók feltárásáig.

A Healthcare üzletág, hasonlóan az Inspira Group más divízióihoz, évente számos alkalommal készít saját finanszírozású kutatásokat, amelyek egy-egy, a szakmai közvélemény számára értékes témában kínálnak orientációs lehetőséget az érdeklődő ügyfelek számára.
Az eddig elkészült saját finanszírozású kutatásaink összefoglalóit ide kattintva érheti el.

Szolgáltatások

Napi fogyasztási cikkek és kereskedelem

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

FÓKUSZBAN A PATIKAI VÁSÁRLÓ

Az INSPIRA saját finanszírozású projektek keretében is folyamatosan vizsgálja a patikai vásárlói szegmensek és szokások változását. A cikkben közölt eredmények az Inspira Brand Profile multi-client kutatásából származnak, amely egy 4000 fős, országos reprezentatív felmérés a 18 évesnél idősebb lakosság körében. A kutatást háromszor bonyolítják le 2017-ben, és többek között összesen 16 OTC-kategóriát vizsgál.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS A MAGYAR VÁLLALATOK KÖRÉBEN

Az INSPIRA a Magyar PR Szövetség megbízásából, a Magyar Suzuki Zrt., a Richter Gedeon Nyrt., valamint a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával a hazai vállalatok és az állami intézmények, cégek társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos gyakorlatát kutatta. Ebben cikkben 13 vállalatvezetői mélyinterjú, valamint egy százfős mintán készült vállalatvezetői kvantitatív kutatás legfontosabb tanulságait olvashatják el.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.