Tapasztalat és kutatási megoldások


Az Inspira Research Healthcare üzletága kiemelt kutatási és tanácsadó partnere a hazai piacon működő multinacionális gyógyszeripari vállatoknak, patikaláncoknak, valamint a magánegészségügyi szektor szereplőinek. A Healthcare divízió a magyar piacon kívül rendszeresen végez kutatásokat Oroszországban, a CIS országokban, valamint Kelet- és Nyugat-Európában.

Munkatársaink a hazai és kelet-európai kutatási szakma legtapasztaltabb egészségügyi piackutató szakemberei közé tartoznak és az elmúlt 20 évben az összes jelentős terápiás területen vezettek kutatásokat úgy a vényköteles, mint az OTC piacokon, valamint a magánegészségügyi- és patikai szektorokban.

Az üzletág szolgáltatás-filozófiájának központi gondolata, hogy az ügyfeleket nem pusztán merev kutatási adatokkal „bombázzuk”, hanem az üzleti problémák megoldásához és az üzleti célok kivitelezéséhez kínálunk testreszabott, kreatív megközelítéseket a specifikus terápiás területek kompetitív környezetének és terápiás hátterének figyelembevételével.

Mindig szoros kooperációban dolgozunk együtt ügyfeleinkkel, amit a tőlük érkező visszajelzések és az elégedettség, valamint lojalitás magas foka bizonyít.
Csapatunk orvosszakértők támogatásával dolgozik, kihasználva a szinergiát az orvostudomány és kutatási módszertanok között. A szakértők, szükség esetén a kutatás teljes folyamatát támogatják az előkészítéstől, az elemzésen át egészen a konklúziók feltárásáig.

A Healthcare üzletág, hasonlóan az Inspira Group más divízióihoz, évente számos alkalommal készít saját finanszírozású kutatásokat, amelyek egy-egy, a szakmai közvélemény számára értékes témában kínálnak orientációs lehetőséget az érdeklődő ügyfelek számára.

Az eddig elkészült saját finanszírozású kutatásaink összefoglalóit a kutatás nevére kattintva érheti el.

INSPIRA Introduction (2019)

Fake News (2019)

Inspira e-Commerce (2019)

Fókuszban a patikai vásárló (2018)

Szolgáltatások

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Az Inspira Research szeptemberben végzett kutatása szerint komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi információszerzés tekintetében, legyen szó online vagy egyéb csatornákról. Sajnos ebben a képben a szakma sem áll túl jó helyen, de talán „öröm az ürömben”, hogy a patika iránti bizalom relatíve

Inspira_Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban