Tapasztalat és kutatási megoldások


Az Inspira Research Healthcare üzletága kiemelt kutatási és tanácsadó partnere a hazai piacon működő multinacionális gyógyszeripari vállatoknak, patikaláncoknak, valamint a magánegészségügyi szektor szereplőinek. A Healthcare divízió a magyar piacon kívül rendszeresen végez kutatásokat Oroszországban, a CIS országokban, valamint Kelet- és Nyugat-Európában.

Munkatársaink a hazai és kelet-európai kutatási szakma legtapasztaltabb egészségügyi piackutató szakemberei közé tartoznak és az elmúlt 20 évben az összes jelentős terápiás területen vezettek kutatásokat úgy a vényköteles, mint az OTC piacokon, valamint a magánegészségügyi- és patikai szektorokban.

Az üzletág szolgáltatás-filozófiájának központi gondolata, hogy az ügyfeleket nem pusztán merev kutatási adatokkal „bombázzuk”, hanem az üzleti problémák megoldásához és az üzleti célok kivitelezéséhez kínálunk testreszabott, kreatív megközelítéseket a specifikus terápiás területek kompetitív környezetének és terápiás hátterének figyelembevételével.

Mindig szoros kooperációban dolgozunk együtt ügyfeleinkkel, amit a tőlük érkező visszajelzések és az elégedettség, valamint lojalitás magas foka bizonyít.
Csapatunk orvosszakértők támogatásával dolgozik, kihasználva a szinergiát az orvostudomány és kutatási módszertanok között. A szakértők, szükség esetén a kutatás teljes folyamatát támogatják az előkészítéstől, az elemzésen át egészen a konklúziók feltárásáig.

A Healthcare üzletág, hasonlóan az Inspira Group más divízióihoz, évente számos alkalommal készít saját finanszírozású kutatásokat, amelyek egy-egy, a szakmai közvélemény számára értékes témában kínálnak orientációs lehetőséget az érdeklődő ügyfelek számára.

Az eddig elkészült saját finanszírozású kutatásaink összefoglalóit a kutatás nevére kattintva érheti el.

INSPIRA Introduction (2019)

Fake News (2019)

Inspira e-Commerce (2019)

Fókuszban a patikai vásárló (2018)

Szolgáltatások

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.