Tapasztalat és kutatási megoldások



Az Inspira Research Healthcare üzletága kiemelt kutatási és tanácsadó partnere a hazai piacon működő multinacionális gyógyszeripari vállatoknak, patikaláncoknak, valamint a magánegészségügyi szektor szereplőinek. A Healthcare divízió a magyar piacon kívül rendszeresen végez kutatásokat Oroszországban, a CIS országokban, valamint Kelet- és Nyugat-Európában.

Munkatársaink a hazai és kelet-európai kutatási szakma legtapasztaltabb egészségügyi piackutató szakemberei közé tartoznak és az elmúlt 20 évben az összes jelentős terápiás területen vezettek kutatásokat úgy a vényköteles, mint az OTC piacokon, valamint a magánegészségügyi- és patikai szektorokban.

Az üzletág szolgáltatás-filozófiájának központi gondolata, hogy az ügyfeleket nem pusztán merev kutatási adatokkal „bombázzuk”, hanem az üzleti problémák megoldásához és az üzleti célok kivitelezéséhez kínálunk testreszabott, kreatív megközelítéseket a specifikus terápiás területek kompetitív környezetének és terápiás hátterének figyelembevételével.

Mindig szoros kooperációban dolgozunk együtt ügyfeleinkkel, amit a tőlük érkező visszajelzések és az elégedettség, valamint lojalitás magas foka bizonyít.
Csapatunk orvosszakértők támogatásával dolgozik, kihasználva a szinergiát az orvostudomány és kutatási módszertanok között. A szakértők, szükség esetén a kutatás teljes folyamatát támogatják az előkészítéstől, az elemzésen át egészen a konklúziók feltárásáig.

A Healthcare üzletág, hasonlóan az Inspira Group más divízióihoz, évente számos alkalommal készít saját finanszírozású kutatásokat, amelyek egy-egy, a szakmai közvélemény számára értékes témában kínálnak orientációs lehetőséget az érdeklődő ügyfelek számára.

Az eddig elkészült saját finanszírozású kutatásaink összefoglalóit ide kattintva érheti el.

Szolgáltatások
Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest, a Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.
Az Év Terméke Díj fogyasztói kutatását idén az Inspira készítette.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.