Tapasztalat

Az INSPIRA RESEARCH, a média, telekommunikációs és technológiai piac egyik meghatározó szereplőjeként, széles körben kínál kutatási megoldásokat és szolgáltatásokat ügyfelei részére.

Szindikált kutatások

Az INSPIRA az elmúlt három évben folyamatosan készített, és ma is készít rádiós közönségmérést számos rádiópiaci szereplő számára. A közönségmérési adatok publikációja a klasszikus adatközlési formák mellett, célcsoport szűréseket és alapvető hallgatottsági mutatókat integráló dashboard felületen is történik.

A dashboard felület bemutatóját ide kattintva érheti el.

A média és telekommunikációs kutatásokon belül az utóbbi időben különös hangsúlyt kaptak a B2B kutatások, amelyekben az INSPIRA jelentős szakértelemmel rendelkezik, adatfelvételi és elemzési, illetve interpretációs területen egyaránt.

Az INSPIRA indulásától kezdve fontos feladatának tekinti, hogy lehetőségeihez mérten hozzájáruljon a marketing és kommunikációs szakma fejlődéséhez. Ennek egyik példája a többéves múltra visszatekintő Marketing Mood Barométer kutatás, amelyben évről-évre a hazai marketingszakma vezető szakemberei értékelik a kommunikációs büdzsék alakulását, a piaci trendeket és újdonságokat, valamint a kommunikációs platformok hatékonyságát.

A Marketing Mood 2018 felmérés prezentációját ide kattintva érheti el.

Ad hoc kutatások

Kollégáink eddigi pályafutásuk során sok száz ad-hoc médiakutatást vezettek, és kiemelkedő szektorismerettel rendelkeznek valamennyi médium esetében. Az INSPIRA médiakutatásai az elmúlt években mind módszertanukat (pl. online, offline, hibrid módszerek stb.), mind pedig üzleti céljaikat tekintve (pl. új médiamárka bevezetése, formátum és design tesztek, insight kutatások, műsor- és sorozat tesztek stb.) rendkívül széles skálán mozogtak.

Healthcare

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Az Inspira Research szeptemberben végzett kutatása szerint komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi információszerzés tekintetében, legyen szó online vagy egyéb csatornákról. Sajnos ebben a képben a szakma sem áll túl jó helyen, de talán „öröm az ürömben”, hogy a patika iránti bizalom relatíve

Inspira_Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban