Tapasztalat

Az INSPIRA RESEARCH, a média, telekommunikációs és technológiai piac egyik meghatározó szereplőjeként, széles körben kínál kutatási megoldásokat és szolgáltatásokat ügyfelei részére.

Szindikált kutatások

Az INSPIRA az elmúlt három évben folyamatosan készített, és ma is készít rádiós közönségmérést számos rádiópiaci szereplő számára. A közönségmérési adatok publikációja a klasszikus adatközlési formák mellett, célcsoport szűréseket és alapvető hallgatottsági mutatókat integráló dashboard felületen is történik.

A dashboard felület bemutatóját ide kattintva érheti el.

A média és telekommunikációs kutatásokon belül az utóbbi időben különös hangsúlyt kaptak a B2B kutatások, amelyekben az INSPIRA jelentős szakértelemmel rendelkezik, adatfelvételi és elemzési, illetve interpretációs területen egyaránt.

Az INSPIRA indulásától kezdve fontos feladatának tekinti, hogy lehetőségeihez mérten hozzájáruljon a marketing és kommunikációs szakma fejlődéséhez. Ennek egyik példája a többéves múltra visszatekintő Marketing Mood Barométer kutatás, amelyben évről-évre a hazai marketingszakma vezető szakemberei értékelik a kommunikációs büdzsék alakulását, a piaci trendeket és újdonságokat, valamint a kommunikációs platformok hatékonyságát.

A Marketing Mood 2018 felmérés prezentációját ide kattintva érheti el.

Ad hoc kutatások

Kollégáink eddigi pályafutásuk során sok száz ad-hoc médiakutatást vezettek, és kiemelkedő szektorismerettel rendelkeznek valamennyi médium esetében. Az INSPIRA médiakutatásai az elmúlt években mind módszertanukat (pl. online, offline, hibrid módszerek stb.), mind pedig üzleti céljaikat tekintve (pl. új médiamárka bevezetése, formátum és design tesztek, insight kutatások, műsor- és sorozat tesztek stb.) rendkívül széles skálán mozogtak.

Healthcare
Bízza a betegre! (?)

Bízza a betegre! (?)

Avagy mi befolyásolja egy OTC gyógyszer választását?

A vény nélkül kapható tabletták választása során egy folyamatosan aktuális kérdést jelent, vajon a fogyasztót mi befolyásolja döntésében, milyen tényezők játszanak jelentős és kevésbé fontos szerepet ebben a folyamatban. Cikkünkben ezt a kérdést igyekszünk körbejárni néhány aktuális piackutatás eredményeinek tükrében.

20191211_Gyógyszerészet_OTC választás

Márkamonitor konferencia

Márkamonitor konferencia

Felelős márkaépítés az egészség/gyógyszeriparban
2019. május 29-én került megrendezésre a Márkaépítés konferencia, amelynek vezérfonala a fenntarthatóság, magában foglalva a „sustainability” klasszikus fogalmán túl a stratégiai gondolkodást, az innovációt, a márkák fenntartható fejlődését meghatározó tényezőket. Az Inspira Healthcare piackutató ügynökség segítségével az FMCG szektor mellett idén az egészség/gyógyszer iparág is külön termet kapott.

A teljes cikk ide kattintva érhető el:  20190903_Inspira_Márkamonitor konferencia