Tapasztalat és kutatási megoldások



Az INSPIRA Group és munkatársai jelentős tapasztalattal rendelkeznek a szolgáltatás-kutatás területén, szinte valamennyi jelentős szolgáltatási szektorban.

Úgy látjuk, hogy az utóbbi években a „klasszikus”, lakossági területet érintő szolgáltatáskutatási igények mellett egyre gyakrabban találkozunk B2B kutatási projektekkel. B2B kutatásaink gyakran több fázisúak, kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket és modulokat ötvöznek.

A kvantitatív adatfelvétel ezekben a kutatásokban egyre gyakrabban történik online platformokon, rövid, de célratörő kérdőívekkel, igazodva a célcsoport sajátosságaihoz (nagy leterheltség, hektikus időbeosztás, stb.).

A kvalitatív kutatásokban a szakértői mélyinterjúkat készítő szenior kollégáink minden esetben alaposan felkészülnek az adott szektor sajátosságaiból, és szükség esetén szívesen támaszkodunk külső szakértők tanácsaira a felkészülés és az elemzés folyamatában.

Napi fogyasztási cikkek és kereskedelem

Tisztelt Ügyfelek, Kedves Barátaink!

Ahogy mindenki, aki teheti, mi is home office-ba vonultunk szeretteink, kollégáink és ügyfeleink biztonsága érdekében, azonban változatlan lelkesedéssel folytatjuk a munkát! Online/digitális és telefonos platformjaink mind a kvalitatív, mind a kvantitatív kutatásainkban lehetővé teszik a gördülékeny üzletmenetet. A magunk részéről mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez így is maradjon!

Bizonyára tudjátok, hogy az Inspira Group számos szektorban nyújt kutatási szolgáltatást, ilyen például a egészségügyi, a szolgáltatási és kereskedelmi szektor. Az ott dolgozók kitettsége mindannyiunkénál nagyobb. Sokszor és sokat gondolunk Rájuk és Mindenkire, aki az „első vonalban” dolgozik másokért, mindannyiunkért!

Reméljük, hogy mielőbb túljutunk a nehéz napokon, heteken.

Mosolyt, kitartást és jó egészséget kívánunk!

Az Inspira Group munkatársai

Bízza a betegre! (?)

Bízza a betegre! (?)

Avagy mi befolyásolja egy OTC gyógyszer választását?

A vény nélkül kapható tabletták választása során egy folyamatosan aktuális kérdést jelent, vajon a fogyasztót mi befolyásolja döntésében, milyen tényezők játszanak jelentős és kevésbé fontos szerepet ebben a folyamatban. Cikkünkben ezt a kérdést igyekszünk körbejárni néhány aktuális piackutatás eredményeinek tükrében.

20191211_Gyógyszerészet_OTC választás