Tapasztalat és kutatási megoldások



Az INSPIRA Group és munkatársai jelentős tapasztalattal rendelkeznek a szolgáltatás-kutatás területén, szinte valamennyi jelentős szolgáltatási szektorban.

Úgy látjuk, hogy az utóbbi években a „klasszikus”, lakossági területet érintő szolgáltatáskutatási igények mellett egyre gyakrabban találkozunk B2B kutatási projektekkel. B2B kutatásaink gyakran több fázisúak, kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket és modulokat ötvöznek.

A kvantitatív adatfelvétel ezekben a kutatásokban egyre gyakrabban történik online platformokon, rövid, de célratörő kérdőívekkel, igazodva a célcsoport sajátosságaihoz (nagy leterheltség, hektikus időbeosztás, stb.).

A kvalitatív kutatásokban a szakértői mélyinterjúkat készítő szenior kollégáink minden esetben alaposan felkészülnek az adott szektor sajátosságaiból, és szükség esetén szívesen támaszkodunk külső szakértők tanácsaira a felkészülés és az elemzés folyamatában.

Napi fogyasztási cikkek és kereskedelem
Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.