Tapasztalat és kutatási megoldások



Az INSPIRA Group és munkatársai jelentős tapasztalattal rendelkeznek a szolgáltatás-kutatás területén, szinte valamennyi jelentős szolgáltatási szektorban.

Úgy látjuk, hogy az utóbbi években a „klasszikus”, lakossági területet érintő szolgáltatáskutatási igények mellett egyre gyakrabban találkozunk B2B kutatási projektekkel. B2B kutatásaink gyakran több fázisúak, kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket és modulokat ötvöznek.

A kvantitatív adatfelvétel ezekben a kutatásokban egyre gyakrabban történik online platformokon, rövid, de célratörő kérdőívekkel, igazodva a célcsoport sajátosságaihoz (nagy leterheltség, hektikus időbeosztás, stb.).

A kvalitatív kutatásokban a szakértői mélyinterjúkat készítő szenior kollégáink minden esetben alaposan felkészülnek az adott szektor sajátosságaiból, és szükség esetén szívesen támaszkodunk külső szakértők tanácsaira a felkészülés és az elemzés folyamatában.

Napi fogyasztási cikkek és kereskedelem

„Tavaly ősszel a mentes termékekről készítettünk kutatást a Store Insider magazin elődjének, az Élelmiszer szaklapnak. Akkor és ezúttal is érdekes, tanulságos adatokat kaptunk” – szögezte le Dörnyei Otília Inspira Group Consumer & Retail directora. Az idén tavasszal végzett kutatásban, arra voltunk kíváncsiak, hogy mit jelent a magyaroknak az egészségtudatosság és az egészséges életvitel. Tényleg létezik-e a magyarok körében az egészségtudatosságra törekvés jelensége, vagy csupán egy médiahype részesei vagyunk mindannyian? – ennek felderítésére készült ez a friss, megbízható, reprezentatív piackutatás.
A teljes cikk a ide kattintva érhető el.

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Group bejelentette piackutatással kapcsolatos innovációit

Inspira Research Group ügyfélreggeli – 2019. június 11.

Három innovatív fejlesztésünket mutattuk be ügyfeleinknek a múlt heti, telt házas rendezvényünkön:

– egy, a kutatási piacon egyedülálló, videó alapú adatfelvételi megoldás fejlesztését

– egy, az Inspira – Synetiq közös együttműködésén alapuló reklámdiagnosztikai módszertant

– egy innovatív, automatizáláson alapuló kutatási rendszer (VOKS) első elemeként a mobiltelefonra optimalizált webapp segítségével történő vevőelégedettség-mérési kutatási rendszert.

A következő hetekben ezekről a fejlesztéseinkről részletes bemutatóanyagot teszünk közzé.
Addig is a Kreatív Online oldalán megjelent sajtócikkben olvashatnak bővebben az eseményről és az eseményen bemutatott fejlesztésekről.

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban

Az Inspira Research szeptemberben végzett kutatása szerint komoly bizalmi válság érzékelhető az egészségügyi információszerzés tekintetében, legyen szó online vagy egyéb csatornákról. Sajnos ebben a képben a szakma sem áll túl jó helyen, de talán „öröm az ürömben”, hogy a patika iránti bizalom relatíve

Inspira_Lehetőségek és veszélyek az online egészségügyi tájékozódásban