Tapasztalat és kutatási megoldások



Az INSPIRA Group és munkatársai jelentős tapasztalattal rendelkeznek a szolgáltatás-kutatás területén, szinte valamennyi jelentős szolgáltatási szektorban.

Úgy látjuk, hogy az utóbbi években a „klasszikus”, lakossági területet érintő szolgáltatáskutatási igények mellett egyre gyakrabban találkozunk B2B kutatási projektekkel. B2B kutatásaink gyakran több fázisúak, kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket és modulokat ötvöznek.

A kvantitatív adatfelvétel ezekben a kutatásokban egyre gyakrabban történik online platformokon, rövid, de célratörő kérdőívekkel, igazodva a célcsoport sajátosságaihoz (nagy leterheltség, hektikus időbeosztás, stb.).

A kvalitatív kutatásokban a szakértői mélyinterjúkat készítő szenior kollégáink minden esetben alaposan felkészülnek az adott szektor sajátosságaiból, és szükség esetén szívesen támaszkodunk külső szakértők tanácsaira a felkészülés és az elemzés folyamatában.

Napi fogyasztási cikkek és kereskedelem
Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

Gratulálunk az Év Terméke Díj Nyerteseinek!

A prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta az idei év Az Év Terméke Díj (The Product of The Year – POY) választáson. Ezúttal 20 kategóriában hirdettek győztest, a Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.
Az Év Terméke Díj fogyasztói kutatását idén az Inspira készítette.

A teljes cikk ide kattintva olvasható.