Hírek
Hírek
2022 Ősz – A „hagyományos” televíziózáson túlmutató eszköz használat az 50-75 évesek körében
2022 őszén a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság megbízásából a hagyományos televíziózáson túlmutató eszközök használatát kutattuk az 50-75 éves korosztály körében.
Jelentős az elmaradás a nőgyógyászati szűrővizsgálatok terén!
Azt gondolnánk, évente nőgyógyászhoz járni már mindenki számára egyértelmű. Azonban az adatok sajnos továbbra sem ezt mutatják. Közös felelősségünk nekünk, a gyógyszeriparban dolgozó cégeknek,...
A magyar felnőtt populáció 60%-a legalább alkalmanként napozik.
A napozók 44%-a figyelmen kívül hagyja a szakemberek figyelmeztetését és 11-15 óra közötti idősávban is napfürdőzik.
Bőrproblémák, bőrbetegségek
10-ből 6 felnőtt rendelkezik valamilyen bőrproblémával. Az anyajegyes bőr és az érzékeny, fehér bőr a leggyakrabban felmerülő probléma. Ezért is (lenne) fontos, hogy kiemelten figyeljünk a...
Anyajegyszűrési szokások
Az Inspira Healthcare legfrissebb kutatásából tisztán kirajzolódik, hogy van még hova fejlődni az anyajegyszűrés tekintetében. Kiemelten fontos, hogy a jelenleg leginkább affinis demográfiai...
A BENU követendő példa a többi patika számára
Az Inspira Group Healthcare divíziójának vezetője, Szerencsés Dóra az egészségügyi piackutatási szakma meghatározó szakembere. Több mint 2 évtizednyi eltöltött idő a szakmában, fáradhatatlan...
Tízből kilenc budapesti hallott már az autómegosztásról
A megkérdezettek 40%-a legalább egyszer vezetett is már carsharing autót – derül ki a SHARE NOW autómegosztó és az Inspira Research közös kutatásából.
Hogyan hatott a COVID–19 a mentespiacra?
Az Inspira Research a Mentes-M versenyünk díjátadójának apropóján az idén is készített exkluzív reprezentatív kutatást azzal kapcsolatban, hogy milyen hatással van a Covid-járvány a mentes élelmiszerek piacára.
- 1
- 2
- 3
- …
- 6
- Következő oldal