Munkatársak
Munkatársak
Géczi Tamás
Ügyvezető Igazgató, Partner
Tamás 25 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik. Dolgozott a piackutatás valamennyi szintjén, lokális és regionális kutatói, menedzsment és cégvezető pozíciókban.
1999 és 2008 között a Millward Brown expanzióját vezette a kelet-európai és közel-keleti régióban, emellett hat éven át a Millward Brown kontinentális európai operációjának COO, valamint az európai szervezet helyettes CEO pozícióját töltötte be.
2009-től 2010 végéig az Ipsos reklám és márkakutatásért felelős üzletágának Kelet-európai, közel-keleti és afrikai régiójának CEO pozíciójában dolgozott, majd 2010 végétől 2015 tavaszáig az Ipsos magyar irodájának munkáját irányította vezérigazgatóként.
2015 júliusa óta az Inspira Research alapítója és ügyvezető partnere.
Tamás rendkívül széleskörű tapasztalattal rendelkezik a kutatás és a kutatásmenedzsment valamennyi területén, a hazai és külföldi marketing, média és kutatási konferenciák rendszeres előadója, több hazai felsőoktatási intézményben dolgozott óraadó vendégoktatóként a magyar és angol nyelvű marketing, piackutatási BA és MBA kurzusokon.
Melles Kati
Média és Telekommunikáció Üzletág Igazgató, Partner
Kati 20 éves kutatási gyakorlattal rendelkezik. Az elmúlt tizenöt évben számos kutatást irányított a média szektor területén, különösen a hazai nyomtatott sajtó, a rádiós piac és a televíziós szektor szereplői számára. Emellett számos adhoc kutatást vezetett a telekommunikációs szektor területén is.
Korábban vezető kutatója volt többek között iparági közönségméréseknek is (rádiós közönségmérés, sajtó közönségmérés, ad-hoc kutatások a televíziós és az online média területén) és speciális célcsoportokra vonatkozó multiclient felméréseknek (gyerekek médiafogyasztása, üzleti döntéshozók médiafogyasztása).
Fő szakterületei: médiapiaci közönségmérések, kampány-hatásvizsgálatok, koncepciótesztek, műsor és content kutatások.
Korábbi munkahelyei: Netsurvey Internetkutató Intézet (2000-2002, kutatásvezető), Ringier Kiadó (2004-2006, kutatási projektmenedzser), Ipsos Zrt. (kutatásvezető 2008-2010, médiakutatási szektorvezető 2010-2013, médiakutatási igazgató 2014-2015)
2015 szeptembere óta az Inspira Research egyik alapító partnere és a kutatócég média és telekommunikáció kutatási igazgatója.
Szerencsés Dóra
Healthcare Stratégiai Igazgató, Partner
Dóra közgazdasági diplomával rendelkező marketing kutatási szakember. 1998-ban a Szinapszis Egészségügyi Kutató és Tanácsadó Kft-nél kezdte karrierjét, ahol 11 évig vezetője volt a Kvalitatív kutatási és Mystery Shopping divízióknak, emellett részt vett a Szinapszis cégcsoport építésében, valamint felelt a cégcsoport értékesítési és marketing tevékenységéért.
A szakember 2009-ben csatlakozott a Millward Brown-hoz, hogy kiépítse a cég egészségügyi divízióját Magyarországon és Közép-Kelet-Európában, ami 2012-ben sikeresen nyújtott szolgáltatást 20 gyógyszercégnek helyi és regionális szinten egyaránt. Több mint 19 évnyi egészségügyi kutatói tapasztalata kiterjed mind a vényköteles, mind az OTC piacokra, beteg és egészségügyi dolgozói célcsoportokra, valamint az egészségügyi marketing kutatás metodológiáinak teljes repertoárjára.
2013-2015. között az Ipsos Healthcare magyarországi üzletágát építette és vezette. Csapata 2014-ben a világ összes Ipsos Healthcare irodája között bronzérmet nyert a Customer Satisfaction versenyben, 98 százalékos eredménnyel.
2015 szeptembere óta az Inspira Research alapítója, amelyben a cég egészségügyi üzletágának stratégiai vezetése a feladata. A cég egészségügyi kutatási csapata a 2009 óta összeszokott, senior egészségügyi kutató szakemberekből áll. Dóra az elmúlt 8 év során egészségügyi stratégiai tanácsadóként dolgozott a közép-kelet európai régióban, valamint a CIS országokban. A szakember és csapata 50+ több-országos vizsgálatot bonyolított le az elmúlt 3 évben, összesen 16 országban.
Szabó Gábor
Pénzügyi Vezető, Partner
Gábor 2005-ben végzett vállalati gazdasági elemzőként a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, ahol később vállalati pénzügyek területen MBA diplomát is szerzett. Gábor közel 15 éve dolgozik vállalati pénzügyi és piackutatási területen.
A 2000-es évek elején különféle start-up cégekben kezdte a karrierjét, majd 2004-től már közvéleménykutatási területen, egy telefonos kutatócégben volt a változásmenedzsment csapat tagja, ahol a kutatócég átszervezéséért, valamint a teljes minőségbiztosítási rendszer bevezetéséért volt felelős. 2005 év végétől az Ipsos magyarországi leányvállalatának adatfelvételi osztályát vezette.
Végzettsége szerinti, a szigorúbb értelemben vett vállalati pénzügyi területre 2007 év végén tért vissza, amikor az Ipsos pénzügyi osztályhoz csatlakozott kontrollerként. Egy évvel később már pénzügyi igazgatóhelyettes, 2010-től pedig már, mint pénzügyi igazgató dolgozott a társaságnál. 2013-ban Géczi Tamás vezérigazgatóval közösen vezényelték le a hazai piacon az Ipsos és Synovate piackutató cégcsoportok egybeolvadását.
2015 júliusa óta az Inspira Research alapítója és ügyvezető partnere.
Gábor a piac- és közvéleménykutatási terület mellett más üzletágakban is vállalkozó, cégtulajdonos. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem gazdasági MSc képzésében a doktorandusz iskola keretein belül 2005 óta vendégoktató.
Horog Csaba
Szenior Kutató
Csaba több mint 10 év kutatói tapasztalattal rendelkezik, elsősorban a napi fogyasztási cikkek, kereskedelem és energiaszektor területén.
Szakmai tapasztalatát a Trend Budapest, majd később a Trend International Market Research Kft-nél szerezte, ahol hazai és nemzetközi kutatások koordinálásáért egyaránt felelős volt.
2022 januárjában csatlakozott az Inspirához.
Kiss Éva
Kutató
Évi 20 éves tapasztalattal rendelkezik a médiakutatások területén. Munkája során elsősorban különböző médiapiaci közönségmérésekben és adhoc kutatásokban dolgozott kutatási asszisztensként.
A médiapiac területén szinten minden közönségmérési kutatásban (közterület, print, rádió és online) szerzett már tapasztalatot adatfeldolgozásban projektmenedzsmentben és ügyfélkezelésben egyaránt.
Nagy tapasztalattal rendelkezik különböző médiapiaci elemző és tervező szoftverek alkalmazásában, kezelésében, adatbázisok betöltésében is.
Évi 2016 augusztusában csatlakozott az Inspira Research média és telekommunikáció üzletágához.
Aranyi Hajnal
Kutató
Hajni több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik különböző piackutatások adatfelvételének menedzselésében.
Korábban a SzondaPhone Kft-nél dolgozott, ahol 10 évig kutatásvezető supervisor volt, majd a lakossági és vállalati körben végzett telefonos kutatások vezető projektmenedzsereként tevékenykedett.
Nagy tapasztalata van szervezésben, az ügyfelekkel való kapcsolattartásban és a kutatási projektek koordinálásában is.
Hajni 2021 júniusában csatlakozott az Inspira Research piackutató cég médiakutatási osztályához, ahol a projektek operatív kivitelezését koordinálja, és kutatási asszisztensi feladatokat lát el.
Abonyi Zsolt
Healthcare Stratégiai Tanácsadó
Zsolt több, mint 8 éve dolgozik kvantitatív piackutatóként, mester diplomát Survey Statisztika szakon szerzett az ELTE-n. 2010 februárja és 2014 májusa között a Nielsen Fogyasztói Kutatások osztályán dolgozott kvantitatív kutatóként, 2012-től vásárlói kutatásokra specializálódva. Átfogó módszertani ismeretekkel rendelkezik kvantitatív kutatások és elemzési technikák terén.
Az elmúlt évek során széleskörű tapasztalatokat szerzett offline és online adatfelvételi módszerek terén is, magyarországi és nemzetközi projektek lebonyolítása és elemzése során.
2014 májusában csatlakozott az Ipsos Healthcare csapatához, mint csoportvezető. Hazai és nemzetközi kvantitatív egészségügyi piackutatások lebonyolításáért felelt, mind vényköteles, mind OTC területen. Legfőbb kutatási területei: alapozó – piac feltáró (U&A) és szegmentációs kutatások, tracking kutatások, „Source of Business” kutatások, márkaegészség-felmérések. A magyarországi kutatások mellett az elmúlt években számos EU és CIS országokat lefedő nemzetközi felmérést is vezetett.
2015 októberében csatlakozott az Inspira Research piackutató céghez, amelynél Ügyfélkapcsolati Igazgató pozíciót tölt be, a kvantitatív egészségügyi kutatások lebonyolításáért, valamint az operatív működésért felel.
Bagi Rea
Szenior Healthcare Kutató, Stratégiai Tanácsadó
Rea közgazdászdiplomával és 21 éves piackutatási tapasztalattal rendelkező kutató. Fontos erőssége, hogy a piackutató cégeknél töltött évein kívül a piackutatási feladatok koordinálását ügyfél oldalon is, a Dreher-SABMiller Business Development csapatában is megtapasztalhatta, így alapos rálátása van a piackutatási eredmények hatékony üzlet-orientált felhasználására is.
Az Inspira Research-nél alapítás óta az egészségügyi kutató csapat tagja. A stratégiai jelentőségű kutatási projektek vezetéséért felelős – szoros együttműködésben akár az OTC, akár a vényköteles szegmensekre fókuszáló ügyfelekkel.
Rea kétutas kutató, mind a kvalitatív, mind pedig a kvantitatív módszerek terén is jelentős kutatási tapasztalatokra tett szert a pályája során. Az Inspira egészségügyi csapatán belül a kutatási feladatok ellátásán kívül az ügyfélközpontú látásmód biztosítása, a probléma kreatív megközelítése és megoldása, valamint a kutatási eredmények stratégiai célokat segítő szintetizálása és prezentálása is Rea feladatai közé tartozik.
Kiss Katalin
Healthcare Ügyfélkapcsolati Menedzser
Katka közgazdász végzettségű szakember, a piackutatási szakmát 2004-ben kezdte a Szinapszis Egészségügyi Kutató és Tanácsadó Kft-nél, és 14 évig volt a cég egyik vezető kutatója, valamint 2013-2014 között a cég kommunikációs igazgatója volt.
Kutatási problémák, területek széles spektrumában dolgozott. Jelentős szakmai tapasztalattal rendelkezik a magánegészségügyet, gyógyszergyári marketingaktivitást, image-t, valamint a gyógyszergyári sales force-t érintő témakörökben.
Gyakorlatot szerzett a hazai és nemzetközi kvantitatív kutatások menedzselésében, valamint ismerete kiterjed a digitális egészségügyi kommunikáció területére is, mind orvosi, mind patikusi, mind pedig fogyasztó/beteg oldalon.
Katka 2018-ban csatlakozott az Inspira Research csapatához, mint Healthcare Account Manager.
Dr. Debreczeni Anikó
Szenior Healthcare Kutató, Orvos Szakértő
Anikó orvos végzettségű piackutató szakember. 14 éves tapasztalata van a gyógyszeripari piackutatások területén. Karrierjét a Szinapszis Kft-nél kezdte, majd 2010-ben csatlakozott a Millward Brown, illetve 2013-ban az Ipsos Healthcare csapatához.
Az Inspira Research-nél alapítás óta az egészségügyi kutató csapat tagja. Szenior kutatóként szerteágazó tapasztalattal rendelkezik a vényköteles termékek piacán. Kutatási tapasztalatában kiemelkedik az onkológia, biotechnológia, diabetológia, kardiológia, pszichiátria, neurológia, valamint a nőgyógyászat.
Kutatási szakterületei: stratégiai kutatások, feltáró kutatások, terápiás gyakorlatot, készítmény-használatot és attitűdöt vizsgáló kutatások, motiváció- és barrier kutatások, szegmentációs vizsgálatok a vényköteles szegmensben.
Anikó építette fel az Inspira Research farmakovigilancia hátterét és ő felel ezen projekteknél az orvos-szakmai háttér biztosításáért, valamint a farmakovigilancia folyamatokért.
Steinsits Rita
Szenior Healthcare Kutató
Rita 2015-ben végzett az ELTE kriminológia szakán.
Tanulmányait követően az Ithaka kutatócsoportban dolgozott kvalitatív kutatóként az ifjúságkutatás területén, majd az Ipsos reklámkutatási osztályán szerzett piac- illetve reklámkutatási tapasztalatot.
Rita 2017 tavaszán csatlakozott az Inspira Research csapatához, ahol piackutatóként dolgozik a Healthcare részlegen kvantitatív és kvalitatív területeken egyaránt.
Ádám Melinda
Szenior Healthcare Kutató
Melinda közgazdaságtudományi diplomával és 11 éves piackutatási gyakorlattal rendelkezik.
Szerteágazó tapasztalatot szerzett kvantitatív kutatások elvégzésében és elemzésében, kifejezetten pharma és medical területen.
Mind Rx, mind OTC kategóriában – egyaránt beteg és HCP célcsoportokban – számos kutatás lebonyolításában vett részt.
Az Inspira Research-höz való csatlakozása előtt 2007 és 2011 között a Szinapszis egészségügyi piackutatónál, majd 2012-től szabadúszó piackutatóként dolgozott. Az Inspira Research-höz 2017 szeptemberében csatlakozott, ahol szenior kvantitatív kutatói feladatokat lát el, többek között fogyasztói és vásárló viselkedési tanulmányok, kommunikáció fejlesztés területén.
dr. Szerencsés Anett
Healthcare PV Manager
Anett a Szegedi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi Karán végzett jogász szakon. Jelenleg az ELTE – ÁJK társasági jogi és cégjogász posztgraduális képzésén vesz részt.
2019 augusztusában csatlakozott az Inspira Research Healtcare csapatához, ahol ő a felelőse kutatásaink farmakovigilancia hátterének biztosításáért. Ő tartja a kapcsolatot a gyógyszercégek safety csapatával, továbbá a projektek alatti PV feladatokat koordinálja, valamint a nemkívánatos események és mellékhatások bejelentése is az ő feladatkörébe tartozik.
Anett tartja az Inspira belső csapatának, valamint alvállalkozóinknak is kötelező PV tréningeket a projektek indulása előtt.
Tóth Eszter
Healthcare Kutató
Eszter szociológiát, illetve szociálpolitikát tanult az ELTE-n. 2016-ban kezdte pályafutását a Kantar Millward Brown-nál, ahol nemzetközi márkaérték és reklám posztteszt kutatásokban szerzett tapasztalatot.
Az Inspira Research Healthcare csapatához 2021 tavaszán csatlakozott, ahol kvantitatív piackutatóként dolgozik.
Fekete-Nagy Petra
Healthcare Kutató
„Petra szociológusként és politológusként végzett a Szegedi Tudományegyetemen.
Széleskörű kutatási tapasztalattal rendelkezik mind a társadalomkutatás, mind a piackutatás területén. Pályáját a Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt.-nél kezdte adatfelvételi kutatóként, majd dolgozott a Központi Statisztikai Hivatalnál, mint módszertani szakértő. Kvantitatív piackutatóként a Kantar-Hoffman Kft.-nél FMCG, Telco és Finance projekteket vezetett.
Az Inspira Research Healthcare csapatához 2023 januárjában csatlakozott, mint szenior healthcare kutató.”