Inspira Dashboardok
Inspira Dashboardok
Bizonyos kutatásoknál (pl. közönségmérés, folyamatos és/vagy nagy mintaelemszámú, sok termékkategóriára kiterjedő kutatások stb.) rendkívül fontos lehet, hogy az adatbázis az ügyfél számára könnyen kezelhetően, jól szűrhető és szerkeszthető módon is hozzáférhető legyen, egy-egy márka teljesítményének, egy célcsoport fogyasztási, használati jellemzőinek gyors leírása érdekében.
Ennek szellemében fejlesztettük és fejlesztjük interaktív online dashboardjainkat, amelyek az adott kutatás adatait teszik hozzáférhetővé, felhasználóbarát, könnyen kezelhető, távolról is elérhető, tetszetős online felületeken.
Dashboardot használunk egyebek mellett a rádiós közönségmérési adatok, valamint a Brand Profile Monitor elnevezésű szindikált média és márkakutatásunk adatainak megjelenítésére is.
Ide kattintva egy PDF. dokumentumot ér el az INSPIRA RÁDIÓS MÉRÉS Dashboardjáról.