Szolgáltatások
Szolgáltatások
Tapasztalat és kutatási megoldások
Az INSPIRA Group és munkatársai jelentős tapasztalattal rendelkeznek a szolgáltatás-kutatás területén, szinte valamennyi jelentős szolgáltatási szektorban.
Úgy látjuk, hogy az utóbbi években a „klasszikus”, lakossági területet érintő szolgáltatáskutatási igények mellett egyre gyakrabban találkozunk B2B kutatási projektekkel. B2B kutatásaink gyakran több fázisúak, kvalitatív és kvantitatív kutatási módszereket és modulokat ötvöznek.
A kvantitatív adatfelvétel ezekben a kutatásokban egyre gyakrabban történik online platformokon, rövid, de célratörő kérdőívekkel, igazodva a célcsoport sajátosságaihoz (nagy leterheltség, hektikus időbeosztás, stb.).
A kvalitatív kutatásokban a szakértői mélyinterjúkat készítő szenior kollégáink minden esetben alaposan felkészülnek az adott szektor sajátosságaiból, és szükség esetén szívesen támaszkodunk külső szakértők tanácsaira a felkészülés és az elemzés folyamatában.