Healthcare
Healthcare
Tapasztalat és kutatási megoldások
Az Inspira Research Healthcare üzletága kiemelt kutatási és tanácsadó partnere a hazai piacon működő multinacionális gyógyszeripari vállatoknak, patikaláncoknak, valamint a magánegészségügyi szektor szereplőinek. A Healthcare divízió a magyar piacon kívül rendszeresen végez kutatásokat Oroszországban, a CIS országokban, Kelet- és Nyugat-Európában, valamint az USA-ban.
Munkatársaink a hazai és kelet-európai kutatási szakma legtapasztaltabb egészségügyi piackutató szakemberei közé tartoznak és az elmúlt 20 évben az összes jelentős terápiás területen vezettek kutatásokat úgy a vényköteles, mint az OTC piacokon, valamint a magánegészségügyi- és patikai szektorokban.
Az üzletág szolgáltatás-filozófiájának központi gondolata, hogy az ügyfeleket nem pusztán merev kutatási adatokkal „bombázzuk”, hanem az üzleti problémák megoldásához és az üzleti célok kivitelezéséhez kínálunk testreszabott, kreatív megközelítéseket a specifikus terápiás területek kompetitív környezetének és terápiás hátterének figyelembevételével.
Mindig szoros kooperációban dolgozunk együtt ügyfeleinkkel, amit a tőlük érkező visszajelzések és az elégedettség, valamint lojalitás magas foka bizonyít.
Csapatunk orvosszakértők támogatásával dolgozik, kihasználva a szinergiát az orvostudomány és kutatási módszertanok között. A szakértők, szükség esetén a kutatás teljes folyamatát támogatják az előkészítéstől, az elemzésen át egészen a konklúziók feltárásáig.
A Healthcare üzletág, hasonlóan az Inspira Group más divízióihoz, évente számos alkalommal készít saját finanszírozású kutatásokat, amelyek egy-egy, a szakmai közvélemény számára értékes témában kínálnak orientációs lehetőséget az érdeklődő ügyfelek számára.
Piackutatási és stratégiai tanácsadási portfoliónk az alábbi szolgáltatásokkal egészül ki:
- medical writing
- medical content creation
- medical data visualization
- professional publishing
Az eddig elkészült saját finanszírozású kutatásaink összefoglalóit a kutatás nevére kattintva érheti el.
Fókuszban a patikai vásárló (2018)
COVID Lakossági kutatás_1 (2020)