Brand Profile Monitor

Brand Profile Monitor

A Brand Profile Monitor az INSPIRA sztenderdizált márkakutatása, amely 4000 fős reperezentatív mintán vizsgálja sok száz márka teljesítményét több, mint 50 termékkategóriában. A fogyasztók márkákhoz fűződő viszonyát márkapiramisokkal szemlélteti, és a különböző fogyasztói kötődési szintekhez médiahasználati adatokat kapcsol (közel 100 vezető médiamárkára vonatkozóan).

A Brand Profile Monitor adatai interaktív dashboard felüleleten érhetők el a szolgáltatásra előfizető ügyfelek számára. A dashboard számos célcsoportszűrési lehetőséget kínál az adott kategórián belül. A felületen grafikusan megjelenített adatok egy gombnyomással ppt és excel formátumba is exportálhatók.

A Brand Profile Monitor ajánlatot ide kattintva tekintheti meg.

Amennyiben a szolgáltatás felkeltette érdeklődését, úgy kérjük forduljon Dörnyei Otília kolléganőnkhöz.